Nathalie Rykiel és a Coca light új ruhája
Nathalie Rykiel megtalálta a tökéletes viseletet az íves formájú Coca-Cola light üveg számára. Amikor az ital is divatossá válik, akkor csíkos, színes és természetesen cukormentes!
Ha Sonia Rykiel újraformálta a gumimacit, akkor Nathalie pedig a Coca-Cola üvegét varázsolta át! Fekete, rózsaszín, sárga, narancs, lila… ezeket választotta a csíkok színéül a stylist.
A híres tervező, Sonia Rykiel leánya aláírásával is díszítette a 25 cl-es alumínium palackot. Eladásra 2009 januárjától kerül a Monoprix üzleteiben, valamint a Grande Epicerie au Bon Marché üzletében, egységesen 1,25 eurós áron.
A Coca-Cola 2009-es kampánya Nathalie Rykiel együttműködésével egy teljesen új irányt kapott a hasonló termékeket figyelembe véve. A termék reflektor fénybe kerül a maga 25 cl-es, sokszínű csíkozásával, így a fogyasztók a stylist színskálájában gyönyörködve ihatják az üdítőitalt. E palackot még különlegesebbé teszi Nathalie aláírása is, sőt, néhány eladási helyen a francia stylist által tervezett táskát is adnak az újraformált üveghez.
A párizsi Colette divatüzlet ezek után javasolta Nathalie Rykielnek egy „strassz köves verzió” megtervezését is a Coca light számára. Második célja az volt az együttműködésnek, hogy a Coca-Cola is fejlődjön, vagyis a „ light-osan élni” elv alapján modernizálódjon, bevezesse a 20 éves márkát egy új, „Living light by Nathalie Rykiel” irányba 2009-től. Minden nagy nemzetközi csatorna is reklámozni fogja a kampányt.
Nathalie a harmadik tervező, aki a céghez társult egy újítás kapcsán. Előzőekben 2001-ben Jean-Charles Castelbajac, majd 2005-ban Kenzo Takada reformálta meg a Coca-Cola light palackot.
Ungor Tímea
Forrás, fotó: cosmopolitan.fr
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is: