Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum
Nathalie Rykiel és a Coca light új ruhája
 
 
Nathalie Rykiel megtalálta a tökéletes viseletet az íves formájú Coca-Cola light üveg számára. Amikor az ital is divatossá válik, akkor csíkos, színes és természetesen cukormentes!
 
Ha Sonia Rykiel újraformálta a gumimacit, akkor Nathalie pedig a Coca-Cola üvegét varázsolta át! Fekete, rózsaszín, sárga, narancs, lila… ezeket választotta a csíkok színéül a stylist.
 
A híres tervező, Sonia Rykiel leánya aláírásával is díszítette a 25 cl-es alumínium palackot. Eladásra 2009 januárjától kerül a Monoprix üzleteiben, valamint a Grande Epicerie au Bon Marché üzletében, egységesen 1,25 eurós áron.
 
A Coca-Cola 2009-es kampánya Nathalie Rykiel együttműködésével egy teljesen új irányt kapott a hasonló termékeket figyelembe véve. A termék reflektor fénybe kerül a maga 25 cl-es, sokszínű csíkozásával, így a fogyasztók a stylist színskálájában gyönyörködve ihatják az üdítőitalt. E palackot még különlegesebbé teszi Nathalie aláírása is, sőt, néhány eladási helyen a francia stylist által tervezett táskát is adnak az újraformált üveghez.
 
A párizsi Colette divatüzlet ezek után javasolta Nathalie Rykielnek egy „strassz köves verzió” megtervezését is a Coca light számára.  Második célja az volt az együttműködésnek, hogy a Coca-Cola is fejlődjön, vagyis a „ light-osan élni” elv alapján modernizálódjon, bevezesse a 20 éves márkát egy új, „Living light by Nathalie Rykiel” irányba 2009-től. Minden nagy nemzetközi csatorna is reklámozni fogja a kampányt.
 
Nathalie a harmadik tervező, aki a céghez társult egy újítás kapcsán. Előzőekben 2001-ben Jean-Charles Castelbajac, majd 2005-ban Kenzo Takada reformálta meg a Coca-Cola light palackot.
 
 
Ungor Tímea
Forrás, fotó: cosmopolitan.fr

1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Győzd le a narancsbőrt a For...

Igen, győzd le a narancsbőrt otthon, kényelmesen, éhezés nélkül!»»

A legtrendibb társkereső: Jin...

Hazai fejlesztés tör a Tinder babérjaira»»

Rúzsa Magdi: "Szerelem volt e...

Egy díva mezítláb is díva»»

A 2015-ös ELLE Fashion Show-n...

Az Elle ismét meghívta Magyarországra a legígéretesebb francia divattervezőket, hogy április közepén hazai dizájnere...»»

Szigorú élek és játékos anyag...

Új kapszulakollekció és egzotikus faékszerek Alma Abonyitól»»

Nemzetközi siker a PRIESTON-n...

Osztrák pályázat döntőjén a magyar brand!

»»