Madonna a Louis Vuitton új üdvöskéje
Madonna lesz a Louis Vuitton arca a 2009-es tavaszi/nyári reklám-kampányban. A popkirálynő egyébként 2005 óta nem reklámozott egyetlen divat-márkát sem (ha eltekintünk a GAP-től és a H&M-től). Abban az évben a Versace arca volt. Azokon a képeken azonban szinte egyáltalán nem lehetett ráismerni, talán ezért sem vállalt el azóta ilyen jellegű felkéréseket. Madonna tízmillió dolláros szerződést kötött a luxustermékeiről híres Louis Vuitton-nal, amely évek óta ikonokat használ reklámjaiban.
„Pontosan tudtam, ki adhatná vissza az évszakok hangulatát” – fogalmazott az ikonikus márka tervezője, Marc Jacobs. Az énekesnő egy cigarettafüstös párizsi bárban ül kissé lenge öltözetben, vállán a legújabb LV modellel. A márka reklámjaiban idén az örök James Bond, Sean Connery, de Francis Ford Coppola, valamint Andre Agassi is szerepelt feleségével, Steffi Graffal.
Marc Jacobs a hírek szerint egy koncert után kérte fel Madonnát 2009-es kampánya reklámarcának, mivel annyira elvarázsolta a popdíva előadása. A cég két neves fotósa, Mert Alas és Marcus Piggott elbocsátása után Steven Meisel-t bízták meg a jövő évi kampány elkészítésével, aki egy párizsi bisztrót álmodott meg az első sorozat háttereként.
Madonna és a luxustáskák teljes új kollekciója 2009 február végén tűnik majd fel a nagyobb divatmagazinok reklámoldalain, de az internetre kiszivárgott első képekre mi már most is vethetünk egy pillantást:
Antalfy Krisztina
Forrás: vogue.co.uk
Képek forrása: justjared.com
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is: