2009. október 7.
Az új Coca Cola Light design
Novembertől újabb művész varázsol exkluzív designt a Coca-Cola Light-nak. Az új külsőt a híres divatfotográfus, Ellen von Unwerth tervezte a népszerű üdítőmárka számára.
Zac Posen és Manolo Blahnik után most a német fotós, Ellen von Unwerth tervezett új design palackot a Coca-Cola Light számára. A limitált számban megjelenő flakonokat egy fénykép díszíti, mely tükrözi a művésznő stílusát, valamint a spontaneitást, a ragyogást és az energiát is.
A nőalakot ábrázoló mű egy milánói fotózáson készült, mely személyes kedvence Ellen-nek: „Már vége volt a fotózásnak, amikor ez a fiatal nő ezzel a pimasz, csábító tekintettel hagyta el a termet. Meg kellett örökítenem ezt a pillanatot. Ez a kép mindent elárul." - árulta el Von Unwerth, aki olyan merész designt szeretett volna alkotni, amely erőt és önbizalmat ad a nők számára.
Így a felkéréskor rögtön ez a kép jutott Ellen eszébe, mert érzéki és rejtélyes volta miatt tökéletesen passzol a Coca-Cola Light üvegének formájához. A design flakon novembertől limitált számban - 39000 darab - lesz elérhető világszerte, különböző exkluzív eseményeken.
Új külsőhöz pedig új nyereményjáték is jár, aminek nyertese egy divatfotózást kap majd ajándékba Ellen von Unwerthtől, aki ígéri, hogy a képek mindenképpen visszaadják a szerencsés nyertes személyiségét és stílusát.
Sinkovics Szilvia
Forrás, fotók: elle.de,
businesswire.com