Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2010. július 15.

Stílusosan búvárkodni

A Chanel piacra dobta az első férfiaknak tervezett búvárkodásra is alkalmas karóráját.

A J12 Marine névre hallgató dizájner karóra a hónap végétől már a boltokban várja új tulajdonosait, nem kis összegért cserébe: a két méretben is kapható óra 4700 illetve 4900 dollárt kóstál. Három színösszeállítás közül választhatunk: fekete szíjas fekete illetve sötétkék számlappal vagy fehér szíjas fehér számlappal.

A karóra több, mint 300 méter mélységig vízálló, másodpercmutatóval is rendelkező, illetve gumírozott felső része forgatható egy irányba. Svájci önfelhúzós óramű gondoskodik a tökéletes működésről. Az óra népszerűsítését Laird Hamilton szörf ikon vállalta, aki igazán nagy tengeri hullámokon tesztelte az órát, s csatlakozott Diane Krugerhez és Anna Mouglais-hoz, akikkel különböző eseményeken és sajtótájékoztatókon reklámozzák a Chanel karórákat.

S mi lehetne jobb kampány, mint gyönyörű nőkkel reklámozni a terméket férfiak számára? „Szükségünk volt Laird energikus és hiteles megjelenésére” – árulja el John Galantic, a Chanel operatív igazgatója. „Ő igazán közel áll a tengeri erőkhöz, sportjában igazán úttörő és értéket képviselő, mely abszolút megegyezik a márka célkitűzéseivel.” – nyilatkozta Galantic a WWD-nek.

Hamilton keményen tesztelte az órát, s a kérdésre, hogy mit gondol a J12 Marine képességeiről ezt felelte: „A karomon maradt, s ez nagyon lényeges dolog ilyen erők és viszontagságok mellett.” – felelte lényegre törően. „Nekem a legfontosabb, hogy bírja a terhelést, lássam sötétben is az időt, s kevéssé számít az, hogy mennyire divatos.” – tette hozzá. Mindezek mellett az óra nagyon is divatos, s mint megtudtuk funkcióját is kiválóan betölti. Ilyen, amikor a stílus, a minőség és a használhatóság találkozik.

Boncsér Sára

Forrás: lookbooks.com

Fotók: harpersbazaar.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Kiállítás és ruhakollekció - ...

Kiállítássorozat részeként mutatta be egy kora téli estén a Fibula a a téli kollekciójukat»»

Santa Shop a Marriott Hotelb...

Fiatal magyar tervezők, mestercukrász készítette finomságok»»

Dizájnos autók a myOpellel

Neves magyar tervezőkkel és német autómárka együttműködése»»

Táskákat, fehérneműket és blú...

Nem a karácsonyfára, hanem alá!»»

Magyar Formatervezési és Desi...

A Műcsarnokban adták át a 2013-as Magyar Formatervezési és Design Management Díjakat 2013. szeptember 30-án. »»

VoguEvil, avagy a hét fő diva...

Divatbakik divatillusztrációja színesen, fanyar humorral és kissé gúnyosan»»