2010. július 15.
Stílusosan búvárkodni
A Chanel piacra dobta az első férfiaknak tervezett búvárkodásra is alkalmas karóráját.
A J12 Marine névre hallgató dizájner karóra a hónap végétől már a boltokban várja új tulajdonosait, nem kis összegért cserébe: a két méretben is kapható óra 4700 illetve 4900 dollárt kóstál. Három színösszeállítás közül választhatunk: fekete szíjas fekete illetve sötétkék számlappal vagy fehér szíjas fehér számlappal.
A karóra több, mint 300 méter mélységig vízálló, másodpercmutatóval is rendelkező, illetve gumírozott felső része forgatható egy irányba. Svájci önfelhúzós óramű gondoskodik a tökéletes működésről. Az óra népszerűsítését Laird Hamilton szörf ikon vállalta, aki igazán nagy tengeri hullámokon tesztelte az órát, s csatlakozott Diane Krugerhez és Anna Mouglais-hoz, akikkel különböző eseményeken és sajtótájékoztatókon reklámozzák a Chanel karórákat.
S mi lehetne jobb kampány, mint gyönyörű nőkkel reklámozni a terméket férfiak számára? „Szükségünk volt Laird energikus és hiteles megjelenésére” – árulja el John Galantic, a Chanel operatív igazgatója. „Ő igazán közel áll a tengeri erőkhöz, sportjában igazán úttörő és értéket képviselő, mely abszolút megegyezik a márka célkitűzéseivel.” – nyilatkozta Galantic a WWD-nek.
Hamilton keményen tesztelte az órát, s a kérdésre, hogy mit gondol a J12 Marine képességeiről ezt felelte: „A karomon maradt, s ez nagyon lényeges dolog ilyen erők és viszontagságok mellett.” – felelte lényegre törően. „Nekem a legfontosabb, hogy bírja a terhelést, lássam sötétben is az időt, s kevéssé számít az, hogy mennyire divatos.” – tette hozzá. Mindezek mellett az óra nagyon is divatos, s mint megtudtuk funkcióját is kiválóan betölti. Ilyen, amikor a stílus, a minőség és a használhatóság találkozik.
Boncsér Sára
Forrás: lookbooks.com
Fotók: harpersbazaar.com