Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2010. szempetmber 23.

Evian by Issy Miyake

A stílusos emberek stílusos vizet isznak, stílusosan.

A divatguruk dizájner ruhában járnak, márkás kiegészítőkkel veszik körbe magukat, a legjobb környékeken laknak és természetesen azt is alaposan megszűrik, ami a szervezetükbe kerül. Az Evian víz az idők során nemcsak méltán híres, kíváló minőségű palackozott vízzé, hanem státusszimbólummá nőtte ki magát. Ezen a titulusán csak erősít a tény, hogy a most felkért Issy Miyake a negyedik a sorban, aki a francia márka letisztult palackjait új, kevésbé steril külsővel ruházza fel. 

Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier és Paul Smith után a japán divattervező is megreformálja az Evian palackokat. Az új üvegen egy színes virág látható - ami köztudottan a fiatalság, életerő jelképe - és a márka szlogenje: „Élj fiatalosan”. A dizájn inspirációjaként Issy Pleats Please nevezetű kollekciója szolgált, ami természetes, lendületes színeivel meghozta a jól megérdemelt hírnevet. Az ásványvíz már kapható az élelmiszer boltokban és az Issy Miyake butikokban mindössze 7.99 dollárért. 

,,Az Evian mindenkit arra bátorít, hogy keresse az emlékezetes élményeket, próbáljon ki új dolgokat és ragadjon meg minden pillanatot. Az Issey Miyake palack frissességet és optimizmust sugároz, ezért tökéletes párosítás a márkánkkal. Ez az egyszerű, mégis szembeszökő dizájn egyedülállóan dekorálja a természetes, végtelenül tiszta evian vizet. Megtisztelő, hogy a gyűjteményünkhöz adhatjuk“ - nyilatkozta Jerome Goure, a Danone Waters of America helyettes igazgatója.

Az Evian és a vezető tervezők együttműködésének sora nagy valószínűséggel még nem ért véget. Vajon ki lesz a következő, akinek tervei visszaköszönnek a hipermarketek polcain?

Guttray Móni

Forrás, fotók: styleite.com,

nitrolicous.com,

sassisamblog.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Ruhák, festmények és fuvolasz...

Celeni 2015ss Collection featuring PAF Showcase»»

Elérkezett az ékszerforradalo...

Luxus dizájnkarkötő, applikáción kiválasztható és változtatható mintával, a L!BER8 Technology hazai startup csapattól!»»

Minimálban otthon vagyunk

Lakástrend: a funkció az elsődleges, utána jön a személyes jelleg»»

Stílusos menü, stílusos edény...

Mert a stílus a konyhában is érvényesülhet!»»

Karácsonyi kívánságlista - gy...

Pitypangmagok, nyomda és projektor - az ujjunkon!»»

Kicsi a webshop, de erős...

Lunett Design - új lakberendezési mennyország a neten!»»