Arany autóval a csökkenő Tata gépjármű eladásokért
Aranyból készül a Tata Nano reklámpéldánya, a világ legolcsóbb autójának mintájára, mellyel a márka a hanyatló gépjármű eladást szeretné felvirágoztatni.
A világ legegyszerűbb és legolcsóbb gépkocsijának a mintájára készül el az arany Tata Nano, melyet ugyanaz a cég fog megépíteni, melynek a Jaguar is a tulajdonában van.
A Titan Industries Ltd ékszer márkája, a Goldplus egy hónapos kampányt indított novemberben, hogy megtalálják a legmegfelelőbb modellt, mellyel az új Tatákat népszerűsítik majd. A nyertest december 24-én választották ki 13 versengő ajánlat közül, így az alábbi példány lesz India első ékszer autója.
A kampány célja, hogy fellendítse a drámaian csökkenő Tata gépjárművek eladását, mely júliusban 9000 darabról novemberre csupán 509 kocsira csökkent.
A Titan Industries (a Tata leányvállalata) által gyártott arany jármű 2011 április-májusára készül el, így méltó módon tiszteleg az indiai ékszerészet fennállásának 5000. évfordulója alkalmából. Az összefogás szervezői ettől a megmozdulástól remélik, hogy 2011-ben fellendül az autók értékesítése: a vásárlók érdeklődését a színtiszta arany példánnyal keltik fel, abban bízva, hogy így meghozzák a vásárláshoz való kedvet, s azt remélik, hogy így könnyebben ruháznak be világ legolcsóbb apró személygépkocsijába.
Gazdag Irén
Forrás, fotók: ibtimes.com,
luxist.com