Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2010. június 23.

San Pellegrino új ruhája

A Missoni és a San Pellegrino révén a neves ásványvíz új öltözékben pompázik.

Érdekes párosítás, amikor egy ásványvízgyártó cég és egy divatház közös munkába fog. Az üveg dizájnolás mégsem új keletű dolog: Karl Lagerfeld a Diet Coke-nak, Patricia Field a Skky Vodkának, Matthew Williamson pedig a Belvedere Vodkának készített egy-egy különleges üveg-ruhát vagy mintát. Ám ebben az esetben még izgalmasabb a párosítás, ugyanis olasz luxuscégek lévén a Made in Italy mozgalom jegyében vágtak bele az együttműködésbe.

Ez az első alkalom, hogy a San Pellegrino valaki más kezébe adja a külső tervezés izgalmas feladatát. A dizájn alapvető motívuma a Missoni cikk-cakkos mintája, mely igazán feldobja a klasszikus megjelenésű ásványvíz formát.

„Formát és hangulatot adni egy alapvetően karakteres palacknak – ez volt számunkra a feladat, melyet kitűztünk magunk elé, amikor igent mondtunk a felkérésre.” – meséli Angela Missoni. „Olyat szerettünk volna alkotni, ami egyszerre fejezi ki a víz frissességét és energiáját, s ugyanakkor a cikk-cakk motívumon – ami a védjegyünk – átsugározzon a Missoni stílusa is. Nem alkottunk semmi újat, pusztán egy színezetet adtunk, egy benyomást szeretnénk kelteni, amely rámutat a közös értékekre, melyeket e két ízig-vérig olasz cég képvisel: frissességet, stílust és minőséget.” - tette hozzá.

„Nagyon izgatottak voltunk a kollaboráció elején, ám be kell vallanunk, hogy ugyanakkor aggodalom és nyugtalanság is vegyült érzelmeinkbe.” – nyilatkozta Valeria Norerri, a San Pellegrino Brand Managere. „Ám az eredmény igazán jól sikerült, s a kiválasztott négy különböző verzió olyan, mint egy igazi divatkollekció!” – tette hozzá.

A textilből készült pompás patchwork jellegű ruhácskákba öltöztetett palackok világszerte kaphatóak a legjobb éttermekben. Ám ha elég szemfülesek vagyunk, akkor az eBay-en is ráakadhatunk a különleges üvegekre.

Boncsér Sára

Forrás: sassybella.com,

fashionwindow.net

Fotók: highsnobiety.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Ruhák, festmények és fuvolasz...

Celeni 2015ss Collection featuring PAF Showcase»»

Elérkezett az ékszerforradalo...

Luxus dizájnkarkötő, applikáción kiválasztható és változtatható mintával, a L!BER8 Technology hazai startup csapattól!»»

Minimálban otthon vagyunk

Lakástrend: a funkció az elsődleges, utána jön a személyes jelleg»»

Stílusos menü, stílusos edény...

Mert a stílus a konyhában is érvényesülhet!»»

Karácsonyi kívánságlista - gy...

Pitypangmagok, nyomda és projektor - az ujjunkon!»»

Kicsi a webshop, de erős...

Lunett Design - új lakberendezési mennyország a neten!»»