2010. június 23.
San Pellegrino új ruhája
A Missoni és a San Pellegrino révén a neves ásványvíz új öltözékben pompázik.
Érdekes párosítás, amikor egy ásványvízgyártó cég és egy divatház közös munkába fog. Az üveg dizájnolás mégsem új keletű dolog: Karl Lagerfeld a Diet Coke-nak, Patricia Field a Skky Vodkának, Matthew Williamson pedig a Belvedere Vodkának készített egy-egy különleges üveg-ruhát vagy mintát. Ám ebben az esetben még izgalmasabb a párosítás, ugyanis olasz luxuscégek lévén a Made in Italy mozgalom jegyében vágtak bele az együttműködésbe.
Ez az első alkalom, hogy a San Pellegrino valaki más kezébe adja a külső tervezés izgalmas feladatát. A dizájn alapvető motívuma a Missoni cikk-cakkos mintája, mely igazán feldobja a klasszikus megjelenésű ásványvíz formát.
„Formát és hangulatot adni egy alapvetően karakteres palacknak – ez volt számunkra a feladat, melyet kitűztünk magunk elé, amikor igent mondtunk a felkérésre.” – meséli Angela Missoni. „Olyat szerettünk volna alkotni, ami egyszerre fejezi ki a víz frissességét és energiáját, s ugyanakkor a cikk-cakk motívumon – ami a védjegyünk – átsugározzon a Missoni stílusa is. Nem alkottunk semmi újat, pusztán egy színezetet adtunk, egy benyomást szeretnénk kelteni, amely rámutat a közös értékekre, melyeket e két ízig-vérig olasz cég képvisel: frissességet, stílust és minőséget.” - tette hozzá.
„Nagyon izgatottak voltunk a kollaboráció elején, ám be kell vallanunk, hogy ugyanakkor aggodalom és nyugtalanság is vegyült érzelmeinkbe.” – nyilatkozta Valeria Norerri, a San Pellegrino Brand Managere. „Ám az eredmény igazán jól sikerült, s a kiválasztott négy különböző verzió olyan, mint egy igazi divatkollekció!” – tette hozzá.
A textilből készült pompás patchwork jellegű ruhácskákba öltöztetett palackok világszerte kaphatóak a legjobb éttermekben. Ám ha elég szemfülesek vagyunk, akkor az eBay-en is ráakadhatunk a különleges üvegekre.
Boncsér Sára
Forrás: sassybella.com,
fashionwindow.net
Fotók: highsnobiety.com