Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2010. június 23.

San Pellegrino új ruhája

A Missoni és a San Pellegrino révén a neves ásványvíz új öltözékben pompázik.

Érdekes párosítás, amikor egy ásványvízgyártó cég és egy divatház közös munkába fog. Az üveg dizájnolás mégsem új keletű dolog: Karl Lagerfeld a Diet Coke-nak, Patricia Field a Skky Vodkának, Matthew Williamson pedig a Belvedere Vodkának készített egy-egy különleges üveg-ruhát vagy mintát. Ám ebben az esetben még izgalmasabb a párosítás, ugyanis olasz luxuscégek lévén a Made in Italy mozgalom jegyében vágtak bele az együttműködésbe.

Ez az első alkalom, hogy a San Pellegrino valaki más kezébe adja a külső tervezés izgalmas feladatát. A dizájn alapvető motívuma a Missoni cikk-cakkos mintája, mely igazán feldobja a klasszikus megjelenésű ásványvíz formát.

„Formát és hangulatot adni egy alapvetően karakteres palacknak – ez volt számunkra a feladat, melyet kitűztünk magunk elé, amikor igent mondtunk a felkérésre.” – meséli Angela Missoni. „Olyat szerettünk volna alkotni, ami egyszerre fejezi ki a víz frissességét és energiáját, s ugyanakkor a cikk-cakk motívumon – ami a védjegyünk – átsugározzon a Missoni stílusa is. Nem alkottunk semmi újat, pusztán egy színezetet adtunk, egy benyomást szeretnénk kelteni, amely rámutat a közös értékekre, melyeket e két ízig-vérig olasz cég képvisel: frissességet, stílust és minőséget.” - tette hozzá.

„Nagyon izgatottak voltunk a kollaboráció elején, ám be kell vallanunk, hogy ugyanakkor aggodalom és nyugtalanság is vegyült érzelmeinkbe.” – nyilatkozta Valeria Norerri, a San Pellegrino Brand Managere. „Ám az eredmény igazán jól sikerült, s a kiválasztott négy különböző verzió olyan, mint egy igazi divatkollekció!” – tette hozzá.

A textilből készült pompás patchwork jellegű ruhácskákba öltöztetett palackok világszerte kaphatóak a legjobb éttermekben. Ám ha elég szemfülesek vagyunk, akkor az eBay-en is ráakadhatunk a különleges üvegekre.

Boncsér Sára

Forrás: sassybella.com,

fashionwindow.net

Fotók: highsnobiety.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«6789101112»

Esteban - elegáns enteriőr il...

Varázsolj! Legyen a füstölőd a varázspálcád!»»

Ezt (v)edd meg, magyar!

Életkép a 21. századi Budapestről, melyről azt hittük, hogy a felvilágosodás magasabb fokait képviseli.»»

Endrédi Design

Antik hatás, retro feeling.»»

Sexy SKYY Vodka

Úgy tűnik, a mai világban semmi sem maradhat ingerszegény, így az italozás sem.»»

Organikus válasz Tom Dixonra

Az Mlamp bemutatta az Mlamp Exkluzív 3. kollekciót.»»

Tököt trendin!

Ötletek Halloween-tökök díszítésére.»»