2010. október 21.
Érzékek Arénája
Az Aréna Pláza érzékvilágunkat csábította egy divatos parti keretében.
Ízek, imák, szerelmek - mondja az új Julia Roberts és Javier Bardem film, az Aréna Pláza pedig szó szerint értékelte a film üzenetét. Ízlelőbimbóinkat, látásunkat, hallásunkat és érintésünket is próbára tették a VIP parti alatt.
Október 14-én egy filmvetítéssel egybekötött eseményre invitált bennünket az Aréna Pláza, ahol a zene, a gyémántvadászat, a bor és pezsgőkostolás, illetve az italkorcsolyák közötti csemegézés mellett egy táncperformansszal egybekötött divatbemutató is helyet kapott. Mi pedig engedtünk a csábításnak.
A pezsgőkortyolgatás mindenki számára motivációt és kihívást ígért, hiszen a pohár alján egy gyémántkő várt szerencsés megtalálójára. Az ízek és a Hajdú Klára Quartet kínálta dallam csábítása után a szemrevételezésre is sor került, hiszen az eseményt támogató boltok divatshow-ja következett. A rendezők mindenkire gondoltak, hiszen ha a férfiak a Triumph és Palmers fehérnemű bemutatókon csábultak el, akkor a nők a cowboy kalapba és farmernadrágba bújtatott meztelen férfi felsőtesteket szemrevételezték.
A Marc O’Polo és a Timberland kényelmes, ám annál melegebb együtteseket kínált a hideg évszakra, a Marks and Spencer pedig az elegánsabb vonalat hirdette a nők körében. A Triumph és a Palmers a sejtelmesen szexi fehérneműket vonultatta fel, a Marlboro Classics a kényelmes, western stílus kedvelőit szólította meg, a Gas pedig az örök farmert hozta el, a modern idők jegyeivel ötvözve azt.
A képek önmagukért beszélnek. Kellemes nézegetést!
A teljes galériát itt tekintheted meg.
Vaspál Melinda
Fotók: Holecz Endre