2006-ban kevesebb ruhát és több kiegészítőt vásároltunk?
A GfK Hungária hazai ruházati piacot vizsgáló 2007 év eleji tanulmánya megannyi tényezőre rávilágított. Kiderült, hogy 2006-ban kevesebb ruhát vásároltak a magyar fogyasztók, mint az azt megelőző évben, egyedül felső- és munkaruházati termékekből fogyott – minimálisan is, de – több.
Ez a kutatás kimutatta, hogy az utcai árusok szerepe 3 százalékkal visszaesett 2006-ban, mert a vásárlók jobban szimpatizálnak a láncüzletekkel, és a márkaboltokkal, mint az azt megelőző évben. Arra is fény derült, hogy a legnagyobb deficittel a sportruházati kategória zárt, mert nagyjából 15 százalékkal csökkent a vásárlások mennyisége a sportruházati piacon. Ezen kívül a bébiruha kategória is visszaesett, de az alsóruhák és a kiegészítők vásárlásából származó bevétel növekedett.
Forrás: http://gfk.hu/sajtokoz/articles/200702281201.htm
Fotó: specialoffers.starwoodhotels.com