Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum
Interneten vásárolni?
 
A GfK Hungária Internet Insight jelentése szerint még mindig kevesen vásárolnak az interneten keresztül, de a vásárlás előtti információszerzésben már igen fontos szerepet kapott az internet, különösen ha tartós fogyasztási cikkeket szeretnénk venni.
 
A kutatás kimutatta, hogy az online kereskedelemnek egy óriási lélektani akadálya van, ez pedig az online fizetéssel szembeni bizalmatlanság. Az emberek 82 százaléka azért nem vásárol az interneten, mert ő maga szereti kézbe venni, megtapintani az adott terméket. A megkérdezettek 44 százaléka az áru minőségében, 20 százaléka pedig a szállítás pontosságában kételkedik.
 
 
Forrás: http://www.gfk.hu/sajtokoz/articles/200711051201.htm
 
Kató Iringó

1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567

2006 - vásárlási szokások

2006-ban kevesebb ruhát és több kiegészítőt vásároltunk?»»

Francia kontra olasz

Milánó a 2. helyen A GfK Csoport és a WSJ 2007-es nyári kutatásából fény derült arra, hogy a válaszadók többség...»»