Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2009. május 27.


A magyar nők ideje

A világ mintegy 30 országában 30000 megkérdezéssel készített GfK Roper Jelentés alapján elmondható, hogy Magyarországon a férfiak és a nők egyetértenek abban, hogy a férfi feladata a család megfelelő anyagi hátterének biztosítása, és elsősorban a nőknek kell gondoskodni a családról és vezetni a háztartást.


Az egyes tevékenységekkel heti rendszerességgel időt töltők által e tevékenységekre szánt idő (hetente órában kifejezve):

 Tevékenység

Magyarországon

Kelet- és Közép Európában

Fizetett munkával

39,1

42,4

Együttlét házastársával vagy valaki mással, aki fontos Önnek

36,2

35,8

Együttlét gyermekeivel vagy unokáival otthon, vagy otthonán kívül

35,5

30,8

Tévénézéssel

16,6

18,2

Nem munkával kapcsolatos internethasználattal

11,3

17,3

Főzéssel

10,7

13,7

Takarítással és egyéb házimunkákkal

9,2

11,


A kutatásból kiderült, hogy sajnos a magyar nők nagy része azt érzi, hogy sok lemondással jár a családról való gondoskodás, szórakozásra már alig-alig jut idejük. Például tízből csak három magyar nő edzi a testét heti rendszerességgel és tízből csak két nő jut el hetente múzeumba, moziba, vagy más szórakozóhelyre. Ezen kívül ez a kutatás rámutatott arra is, hogy a magyar családok 26%-a nem jár étterembe, sőt 15%-uk még csak nem is nyaral.


Forrás: http://www.gfk.hu/sajtokoz/articles/200803051200.htm

 Kató Iringó


Fotó: mountainmill.co.za,

media.sheknows.com


Veszják 2009-05-28
A tévézéssel eltöltött idő helyett önkéntes munkát is lehet végezni. Sok kollegám panaszkodik, hogy nem tud ismerkedni sehol sem. Na ja, ha discóba jár vagy csak a tv-t bámulja nem is fog. Ez a fajta munka nem csak tartást ad, de új ismerősőket is lehet szerezni általa.
Nóji 2009-05-28
Ez tényleg így van! Ha valamit meg akarunk csinálni, akkor megtaláljuk a módját, hogy jusson rá az időnkből, még ha szűkös is a beosztás! Sajnos mi nők hajlamosak vagyunk megfeledkezni magunkról... legalábbis ami az anyákat illeti!
pinkangie 2009-05-28
mindenkinek arra jut ideje, amire akar szakítani! csak elhatározás kérdése az egész!

1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Keleti áru vs. luxus termékek

Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások t...»»

FashionScope felmérés

A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak. »»

A magyarok véleménye koruk és...

Korkép A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amel...»»

Már megint a vásárlás...

Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak? »»

Női értékek hazánkban

Értéksorrend A magyar nők számára a család védelme a legfőbb érték – derül ki a világ mintegy 30 országá...»»