Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

Korkép

A GfK Roper Jelentés többek között azt kívánta felmérni, hogy mi a magyarok véleménye saját koruk és megjelenésük viszonyáról. A felmérést tavaly végezték, a világ kb. 30 országában.

Íme az eredmény táblázatban összefoglalva:

Válaszlehetőség 

Férfi

Fiatalabbnak látszom a koromnál

27%

34%

Idősebbnek látszom a koromnál

6%

6%

A koromnak megfelelően nézek ki

60%

57%

Nem tudom megítélni

7%

3%


Kiderült tehát, hogy
a magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Hazánk hölgyeinek egyharmada viszont már azt vallja, hogy fiatalabbnak látszik az életkoránál, és csupán 6%-uk vélte úgy, hogy idősebbnek tűnik annál. A férfiaknál is hasonló az arány. A legtöbb magyar férfi azt nyilatkozta, hogy szerinte annyi évesnek néz ki, amennyi valójában. A teremtés koronái talán nem annyira hiúak, hiszen 7%-kal kevesebb férfi megkérdezett mondta azt, hogy fiatalabbnak látszik a koránál, mint nő.


Forrás:
http://www.gfk.hu/sajtokoz/articles/200803051200.htm

Kató Iringó


Fotó: bravenboer.wordpress.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Idő- és feladatbeosztás

Tízből csak három magyar nő edzi a testét heti rendszerességgel.»»

Keleti áru vs. luxus termékek

Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások t...»»

FashionScope felmérés

A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak. »»

Már megint a vásárlás...

Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak? »»

Női értékek hazánkban

Értéksorrend A magyar nők számára a család védelme a legfőbb érték – derül ki a világ mintegy 30 országá...»»