Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése kimutatta, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások több ruházati terméket vettek, mint 2007 első hat hónapjában.

Egy átlagos magyar háztartás 54.100 Forint értékben vásárolt ruházati terméket a 2008. január és június közötti időintervallumban. 2007 első hat hónapjában ugyanez 50.100 forint volt, tehát majdnem 8%-os növekedés mutatható ki.

Mindennek oka abban rejlik, hogy az átlagárak 0,6%-kal csökkentek az előző év első időszakához képest. Különösen a bébiruházati termékek átlagos fogyasztói ára mérséklődött: 22%-os visszaesést mutatnak; de a sportruházati termékek ára is csökkent 14%-kal az azt megelőző év első hat hónapjához képest. Amellett, hogy a cipők és a felsőruházati termékek ára kisebb lett, a kiegészítőké nőtt (ugyanez volt tapasztalható 2006 és 2007 első félévének viszonylatában is).

Kató Iringó

Forrás: gfk.com

Fotók: thebudgetbabe.com,
dylanamsterdam.com

1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567

2006 - vásárlási szokások

2006-ban kevesebb ruhát és több kiegészítőt vásároltunk?»»

Francia kontra olasz

Milánó a 2. helyen A GfK Csoport és a WSJ 2007-es nyári kutatásából fény derült arra, hogy a válaszadók többség...»»