Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2011. január 13.

Korhoz illő öltözet?

Tízből kilenc nő a koránál csak fiatalosabb öltözetbe hajlandó bújni, és több, mint felük nem is tervezi, hogy életkorának megfelelő viseletet hordjon addig, amíg el nem éri a 70 éves kort - derül ki a Debenhams kutatásából.

Az egyesült királyságbeli Debenhams kereskedelmi lánc különböző korban járó hölgyek körében végzett felmérésének adataiból derült fény erre a meglepő eredményre. Érdekes tény az is, hogy minél fiatalabb lányokat faggattak öltözködési szokásaikról, annál nagyobb számú olyan válasz érkezett, amelyben a fiatalok inkább idősebbnek próbálnak tűnni kinézetükkel, először is azért, hogy nagyobb hatással legyenek a fiúkra, majd a huszas éveiket taposó nők amiatt kívánnak többnek látszani valódi életkoruknál, hogy az általuk kiválasztott karrierjükben komolyabban vegyék őket.

Körülbelül a harmincas éveit taposó hölgyektől kezdve fordul meg a helyzet. A 30 körüli nők több, mint 50 százaléka vallotta be, hogy igyekszik fiatalabb külsővel leplezni korát, míg a megkérdezett 40 körüli hölgyek 90 százaléka próbál csalni öltözékével. Ugyanez jellemző a 73 esztendős Jane Fondára is, aki miniszoknyát viselt az új DVD-i bemutatóján. 

Oprah Winfrey

A Hogyan ne nézzünk ki öregnek című könyv szerzője, Charla Krupp szerint a legtöbben inkább érettebben öltözködve farmerba és kényelmes cipőbe bújnak, mint amilyeneket a gimnáziumban hordtak. A StyleList-nak Krupp azt mondta: ,,Aztán léteznek olyan nők is, akik azt hiszik, beleférnek a lányaik ruhájába is - na ők nevetségesen néznek ki". Az írónő Oprah Winfrey, Queen Latifah és Demi Moore példáját hozta arra, hogyan lehetnek az asszonyok ízlésesek és fiatalosak.

Doroszlai Beáta

Forrás, fotók: stylelist.com,

examiner.com,

fancyfreedom.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Tudatos vásárlás

Tudatos vásárlás kontra impulzusvásárlás A megkérdezettek úgy vélekedtek, hogy vásárláskor az adott kereskedés...»»

Vásárlás, vásárlás, vásárlás

Évente mennyi időt töltünk vásárlással? Egyszer s mindenkorra le kell szögeznünk, hogy a fogyasztáshoz kapcsol...»»

Internetes vásárlás

Még nagy a bizalmatlanság... A GfK Hungária Internet Insight jelentése szerint még mindig kevesen vásárolnak az...»»

Szépségápolásos felmérés 2007...

Elégedettek vagyunk a külsőnkkel? 2007-ben harminc országban készítettek szépségápolással kapcsolatot interjút,...»»

Divat: nők vs. férfiak

A nőket jobban érdekli a divat A GfK Csoport által, a Wall Street Journal Europe megbízásából 19 európai országb...»»

Hol és kinek fontos a divat?

Melyik régió lakóinak fontosabb a divat? Egy az Egyesült Államokban készült felmérés szerint a Kelet-Közép-Euró...»»