Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2011. augusztus 20.

Harminc millió forintba kerül a szépség

Mindig tudtuk, hogy a szépségnek ára van, de a Daily Express tanulmányának köszönhetően most már azt a sokkoló tényt is tudjuk, hogy ez az ár forintban kifejezve mit jelent.

Egy brit tanulmány szerint egy átlagos nő élete során nagyságrendileg 164 000 amerikai dollárt, azaz körülbelül 30 millió forintnak megfelelő összeget költ a külsejére. A tudósok azt is megmutatták, hogy egy hétköznapi nő nesszeszerében vagy fürdőszobai fiókjában legalább 54 különböző kozmetikai termék található.

Azt is megtudtuk, hogy egy átlagos nőnek csak az utazó készlete több mint 200 dollárba, vagyis 37 ezer forintba kerül, míg az otthoni gyűjtemény összértéke kábé 150 ezer forint. A kutatásban résztvevők 56 százaléka szerint egy-egy designer szempillaspirálért kiadni 30 dollárt (kb. ötezer forint) ugyanis egyáltalán nem nagy dolog. Azért az számukra is meglepő volt, hogy ilyen kiadások mellett egy hétre lebontva több mint 65 dollárt, vagyis 12 ezer forintot költenek el szépségápolási termékekre.

A tanulmány legmegdöbbentőbb adata, hogy a megkérdezett nők 57 százaléka hamarabb szakítana a barátjával, minthogy csupasz, smink nélküli arccal menjen ki az utcára. Utóbbi tény igen szomorú, tekintve, hogy a férfiak egyre gyakrabban fogalmazzák meg az igényüket a természetesség és smink nélküli női arcok iránt.

De visszaugorva a 30 millió forintos költekezéshez: belegondolt már valaki, hogy mit lehetne csinálni ennyi pénzzel? Vehetnénk több autót, elmehetnénk egy pár (na jó, pár száz) kirándulásra és nem utolsó sorban: vehetnénk 1200 pár cipőt. A nők ugyanis nem változnak.

Forrás, fotók: styleite.com,

new3.missbimbo.com,

shaunabaggtt.com


Filmszalagra vett divat

A divat videók egyre nagyobb teret hódítanak maguknak. Te ismered már a legjobbakat?»»

VAN GRAAF 2014/2015 ősz-tél

Vonalvezetési forradalom a hidegebb hónapok ruháival!»»

Jósolás és Je Suis Belle

Egyéni sorselemzés a Higgs Mező Galériában márka kreatív koncepciójában»»

Dizájnos autók a myOpellel

Neves magyar tervezőkkel és német autómárka együttműködése»»

FashionTime on Facebook
123456»

A luxus boldogít (?)

Jóllét-érzésünkön javít, ha van prémium márkás cuccunk.»»

A hölgyek az aktívabb hitelká...

Többet vásárolnak hitelkártyával a nők, mint a férfiak»»

Kényelmes karácsonyt kínálnak...

A fa alatt továbbra is a tablet, az okostelefon és a lapostévé a kedvenc ajándékok.»»

Farmert mindenhova

Fazon, alakformáló hatás, minőség és kényelem a fő szempontok farmervásárláskor

»»

Foltok a ruhán

Tudtad, hogy minden tizedik nő szenved az izzadástól?»»

Lánykérés - már látott gyűrűv...

Egyre többen együtt választanak eljegyzési gyűrűt a menyasszonnyal a vőlegények!»»