Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. január 7.

Ideális bevásárlóközpont

Szórakoztatás, finom ételek és közelség a legfőbb szempontok!

Mit várunk egy plázától? Ezt derítette ki a GfK Hungária 2011. őszi, ezer főt megkérdező piackutatása, felmérve azt is, milyen követelményeket támasztunk a belvárosi, valamint a városszéli bevásárlóközpontokkal szemben.

A centrumbéli üzletközpontok esetében a szokásosnál is fontosabb szempont, hogy színvonalas, sokféle szórakoztatási lehetőséget és változatos éttermi kínálatot nyújtsanak. Az átlagos boltok mellett divatmárkákra és egyedi butikokra is számítanak a vásárlók. Inkább a fiatalabb korosztály tagjai látogatják a belvárosi plázákat, ők korántsem csak shoppingolás, hanem szórakozási és étkezési lehetőségek miatt is gyakran találkoznak ezekben az egységekben társaikkal.

A városszéli üzletközpontok viszont inkább hosszú nyitva tartással és ingyenes parkolási lehetőség nyújtásával tudják magukhoz csalogatni a vevőket – érthető okokból, ugyanis a munkából hazaigyekvő felnőttek járnak inkább külvárosi plázákba.

Bárhol is legyen az üzletsor, a vizsgálat eredményei azt mutatják, hogy a fogyasztók 42 százaléka nem hajlandó negyed óránál többet utazással tölteni azért, hogy beérjen a plázába. További 41 százalék a fél órás utazási küszöböt nem lépné túl. 17 százalékuknak viszont megéri többet utazni is, ha azzal a számukra ideális plázába eljuthatnak. Főként az időseknek számít az, mennyi ideig tart odaérniük; a nők türelmesebbek az utazás időtartamát illetően, ahogy a ritkábban plázázók is.

Doroszlai Beáta

Fotó: uniquegiftideashq.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Tudatos vásárlás

Tudatos vásárlás kontra impulzusvásárlás A megkérdezettek úgy vélekedtek, hogy vásárláskor az adott kereskedés...»»

Vásárlás, vásárlás, vásárlás

Évente mennyi időt töltünk vásárlással? Egyszer s mindenkorra le kell szögeznünk, hogy a fogyasztáshoz kapcsol...»»

Internetes vásárlás

Még nagy a bizalmatlanság... A GfK Hungária Internet Insight jelentése szerint még mindig kevesen vásárolnak az...»»

Szépségápolásos felmérés 2007...

Elégedettek vagyunk a külsőnkkel? 2007-ben harminc országban készítettek szépségápolással kapcsolatot interjút,...»»

Divat: nők vs. férfiak

A nőket jobban érdekli a divat A GfK Csoport által, a Wall Street Journal Europe megbízásából 19 európai országb...»»

Hol és kinek fontos a divat?

Melyik régió lakóinak fontosabb a divat? Egy az Egyesült Államokban készült felmérés szerint a Kelet-Közép-Euró...»»