2012. május 16.
Tízből négy pár cipő akciósan
Tudtad, hogy cipőink 43%-át leértékelve vesszük?
Magyarországon a lábbelik forgalma növekedett csak 2011-ben, a ruházati cikkek iránti kereslet viszont csökkent tavaly 2010-es évhez képest. A válság hatása erőteljesen érezhető volt a vásárlási szokásokon: egyre kevesebben vásárolunk, egyre ritkábban, egyre inkább az akciókat keresve.
A Gfk Consumer Panel Services által végzett felmérés azt is kimutatja, hogy nagyobb visszaesés tapasztalható a vidéki városokban, valamint hazánk keleti területein. Nő az érdeklődés a cipőket árusító boltláncok, sportruházati üzletek, valamint a távol-keleti boltok iránt, ez pedig a független kisboltok jövőjét veszélyezteti.
Tavaly átlagosan tízből négy pár lábbelit vettek a magyarok leértékelve. És te ellen tudtál állni az akciót hirdető kirakatoknak?
Doroszlai Beáta
Fotó: theshoeexpert.wordpress.com