Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. június 10.

91

Átlagosan ennyiszer jut eszünkbe a divat naponta!

És ha rögtön elkezdenél tiltakozni, hogy márpedig Rád nem vonatkozik ez a statisztika, gondold csak át: hányszor vásárolsz, hányszor ábrándozol a shoppingolásról, hányszor ellenőrzöd a környezetedben lévők outfitjét...

Bizony, beleszámít az összes szembejövő nő, akiket munkába menet megfigyelsz, a kolleganőid ruhái, amiket tárgyalás közben sem tudsz figyelmen kívül hagyni, az étteremben és a kávézóban ücsörgő személyek, akiket tudat alatt is végigmérsz, az edzőteremben a stílusos sportszerekben izzadó lányokra vetett irigykedő pillantásaid, stb. Ha ez nem lenne elég, gondolj bele, hogy napi hány alkalommal jut eszedbe valamilyen ruha vagy gondolsz egy-egy kiegészítődre? Ugye-ugye? Így már nem is hangzik túlzásnak ez a szám!

1000 brit, 18-25 év közötti nőt kérdeztek meg a very.co.uk-tól arról, hányszor fordul meg a fejükben valamilyen divattal kapcsolatos gondolat naponta. A kutatás eredményeképpen jött ki a 91-es szám, valamint az, hogy e lányok 38 százalékának gondolatai ilyenkor a ruhák körül forognak.

„Ha logikusan nézzük, érthető a kapott eredmény. Összehasonlítva a 15-20 évvel ezelőtti korszakkal, napjainkra a divat annyira bevéste magát a kultúránkba, hogy mindenhol körülvesz minket és már ritkán van csak szemtávolságunkon kívül” - mondta Mark Heyes divatszakértő, aki szerint ezek a számok korántsem meglepőek, hiszen a divat mindenhol ott van.

A fentiek tükrében talán mégsem olyan vészesen nagy ez a szám. Ám, ha azt nézzük, hogy a nők egy nap átlagosan tízszer gondolnak a szexre... Ezzel az adattal összehasonlítva viszont mégiscsak sok a 91, nem?

Doroszlai Beáta

Fotók: lookbook.nu


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Keleti áru vs. luxus termékek

Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások t...»»

FashionScope felmérés

A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak. »»

A magyarok véleménye koruk és...

Korkép A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amel...»»

Már megint a vásárlás...

Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak? »»

Női értékek hazánkban

Értéksorrend A magyar nők számára a család védelme a legfőbb érték – derül ki a világ mintegy 30 országá...»»