2013. február 14.
A hölgyek az aktívabb hitelkártyások
Tíz százalékkal többet használják a nők a hitelkártyákat, mint a férfiak. A hitelkártyával fizetők 54%-a nő, míg 46%-a férfi. De nem biztos, hogy erről csak a ruhák tehetnek... Az ok valószínűleg az, hogy a hétköznapi bevásárlást általában a feleségek és a családanyák intézik.
Klasszikus bevásárlás az esetek felében
A legtöbben (50%) klasszikus bevásárlásra használják hitelkártyáikat a magyarok, míg minden hatodik tranzakció (15%) üzemanyagra megy – derül ki a Cetelem forgalmi adataiból.
Ruhák is a dobogón
De ha nem is az öltözködésre költjük a legtöbbet, azért a ruhák is az élmezőnyben vannak, továbbá elektronikai eszközökre, gyógyszerre, lakberendezésre, barkácsárura és mobilfeltöltésre megy el keresetünk nagy része.
Átlagosan ennyit shoppingolunk el alkalmanként
A Cetelem összesítése szerint a tavalyi év első felében mintegy 7500 forintot hagytunk a kasszáknál egy-egy átlagos hitelkártyás vásárlás során.
Terjed a hitelkártyás fizetés
A statisztikák szerint a hitelkártya mint fizetőeszköz használata a kedvezményeknek köszönhetően egyre inkább megszokott rutinná válik hazánkban is.
És Ti mire és mivel költötök legtöbbet?
FashionTime
Fotó: en.louloumagazine.com, aishakristine.com