Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2013. február 14.

A hölgyek az aktívabb hitelkártyások

Tíz százalékkal többet használják a nők a hitelkártyákat, mint a férfiak. A hitelkártyával fizetők 54%-a nő, míg 46%-a férfi. De nem biztos, hogy erről csak a ruhák tehetnek... Az ok valószínűleg az, hogy a hétköznapi bevásárlást általában a feleségek és a családanyák intézik.

Klasszikus bevásárlás az esetek felében

A legtöbben (50%) klasszikus bevásárlásra használják hitelkártyáikat a magyarok, míg minden hatodik tranzakció (15%) üzemanyagra megy – derül ki a Cetelem forgalmi adataiból. 

Ruhák is a dobogón

De ha nem is az öltözködésre költjük a legtöbbet, azért a ruhák is az élmezőnyben vannak, továbbá elektronikai eszközökre, gyógyszerre, lakberendezésre, barkácsárura és mobilfeltöltésre megy el keresetünk nagy része.

Átlagosan ennyit shoppingolunk el alkalmanként

A Cetelem összesítése szerint a tavalyi év első felében mintegy 7500 forintot hagytunk a kasszáknál egy-egy átlagos hitelkártyás vásárlás során.

Terjed a hitelkártyás fizetés

A statisztikák szerint a hitelkártya mint fizetőeszköz használata a kedvezményeknek köszönhetően egyre inkább megszokott rutinná válik hazánkban is.

És Ti mire és mivel költötök legtöbbet? 

FashionTime

Fotó: en.louloumagazine.com, aishakristine.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Keleti áru vs. luxus termékek

Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások t...»»

FashionScope felmérés

A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak. »»

A magyarok véleménye koruk és...

Korkép A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amel...»»

Már megint a vásárlás...

Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak? »»

Női értékek hazánkban

Értéksorrend A magyar nők számára a család védelme a legfőbb érték – derül ki a világ mintegy 30 országá...»»