Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2013. február 14.

A hölgyek az aktívabb hitelkártyások

Tíz százalékkal többet használják a nők a hitelkártyákat, mint a férfiak. A hitelkártyával fizetők 54%-a nő, míg 46%-a férfi. De nem biztos, hogy erről csak a ruhák tehetnek... Az ok valószínűleg az, hogy a hétköznapi bevásárlást általában a feleségek és a családanyák intézik.

Klasszikus bevásárlás az esetek felében

A legtöbben (50%) klasszikus bevásárlásra használják hitelkártyáikat a magyarok, míg minden hatodik tranzakció (15%) üzemanyagra megy – derül ki a Cetelem forgalmi adataiból. 

Ruhák is a dobogón

De ha nem is az öltözködésre költjük a legtöbbet, azért a ruhák is az élmezőnyben vannak, továbbá elektronikai eszközökre, gyógyszerre, lakberendezésre, barkácsárura és mobilfeltöltésre megy el keresetünk nagy része.

Átlagosan ennyit shoppingolunk el alkalmanként

A Cetelem összesítése szerint a tavalyi év első felében mintegy 7500 forintot hagytunk a kasszáknál egy-egy átlagos hitelkártyás vásárlás során.

Terjed a hitelkártyás fizetés

A statisztikák szerint a hitelkártya mint fizetőeszköz használata a kedvezményeknek köszönhetően egyre inkább megszokott rutinná válik hazánkban is.

És Ti mire és mivel költötök legtöbbet? 

FashionTime

Fotó: en.louloumagazine.com, aishakristine.com


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Tudatos vásárlás

Tudatos vásárlás kontra impulzusvásárlás A megkérdezettek úgy vélekedtek, hogy vásárláskor az adott kereskedés...»»

Vásárlás, vásárlás, vásárlás

Évente mennyi időt töltünk vásárlással? Egyszer s mindenkorra le kell szögeznünk, hogy a fogyasztáshoz kapcsol...»»

Internetes vásárlás

Még nagy a bizalmatlanság... A GfK Hungária Internet Insight jelentése szerint még mindig kevesen vásárolnak az...»»

Szépségápolásos felmérés 2007...

Elégedettek vagyunk a külsőnkkel? 2007-ben harminc országban készítettek szépségápolással kapcsolatot interjút,...»»

Divat: nők vs. férfiak

A nőket jobban érdekli a divat A GfK Csoport által, a Wall Street Journal Europe megbízásából 19 európai országb...»»

Hol és kinek fontos a divat?

Melyik régió lakóinak fontosabb a divat? Egy az Egyesült Államokban készült felmérés szerint a Kelet-Közép-Euró...»»