Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2014. május 16.

Minőségre és egyediségre várunk

Legyen szép, jó, divatos, különleges, álljon előnyösen, ár-érték arányban is legyen megfelelő - sok az elvárás, de mi a legfontosabb? És mik kellenek a magyar nők ruhatárába a tavaszi kínálatból? És mik a kedvenc márkák? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ az Arena Plaza a Fashion Index kutatásában.

Prémium kiegészítők, pasztell színek, fehér ing, virágmintás cuccok - ezek biztosan szerepelnek a tavaszi outfiteinken. És a legmenőbb márkák most: a Swarorvski és a Michael Kors, a GAS, a Guess, valamint a Tommy Hilfiger.

Az üzletek tavaszi-nyári kínálatából legalább 3 új darab - ruha vagy kiegészítő – kerül a válaszadók gardróbjába.

A Facebookon elérhető online kérdőívet 1167-en töltötték ki 2014. április 10. és 16. között. Az adatok azt mutatják, bevásárlás előtt ötleteket leginkább divatlapokból (24%), online divatoldalakról (22%) merítünk, de befolyásolnak minket a barátoktól, ismerősöktől kapott tippek (16%) és a divatbloggerek tanácsai (15%) is.

Mit veszünk?

A válaszadók közel fele (39%) szinte teljes gardróbfrissítéssel kezdi a szezont, minimum 4 új darabot választ az üzletek friss kínálatából. A legtöbben (58%) 1-3 friss, a legújabb divatnak megfelelő darabbal tervezik felújítani ruhatárukat. Leginkább új ruhát (25%) és cipőt (24%) keresnek, de sokan tervezik egy új táska (14%) vagy fehérnemű (13%) beszerzését is.

Milyet veszünk?

A legtöbben (81%) kiválasztunk néhány új darabot, ami ténylegesen illik is hozzánk. A válaszadók negyede (23%) tervezi, hogy bevásárol a sokféleképpen hordható, finom
pasztell árnyalatokból. A virágminták (16%), és a klasszikus fehér ing (14%) mellé is sokan letették voksukat, köszönhető ez az online magazinok előrejelzéseinek.


Mennyiért vesszük?


1-1 új táskára, sportruhára, ékszerre, fehérneműre maximum 10.000 forintot költene a válaszadók nagy része. A megkérdezettek közel fele (39%) 20.000 forintot is kiadna egy-egy szebb dresszért. A felmérés szerint cipőre vagy sportcipőre a legtöbben (43%) 20.000 forintot költünk, de a megkérdezettek negyede (23%) akár 30.000 forintot is kifizet, csak megfelelő, márkás és kényelmes lábbelit találjon.

Ti is erősítitek ezeket a statisztikákat?

FashionTime


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Keleti áru vs. luxus termékek

Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások t...»»

FashionScope felmérés

A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak. »»

A magyarok véleménye koruk és...

Korkép A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amel...»»

Már megint a vásárlás...

Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak? »»

Női értékek hazánkban

Értéksorrend A magyar nők számára a család védelme a legfőbb érték – derül ki a világ mintegy 30 országá...»»