Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2015. május 16.

Kétszer annyi élményt ajándékozunk!

Változnak az idők és ezzel együtt az ajándékozási szokások is! Egyre többen és megfontoltabban választanak élményt ajándékba szeretteik számára. Ez a tendencia tavaly óta csak fokozódik. Az idei első hónapok azt mutatják, 2015-ben kiemelten nagy az érdeklődés az élményajándékok iránt - állítja a terület szakértője, a NagyNap.hu.

Az ajándék meghatározza az ajándékozót, a kapcsolat jellegét, minőségét is. Nem érdemes tehát elsietni a kiválasztását! Jó hír, hogy a 2014-es évben már sokan igyekeztek a hagyományos ajándékok helyett inkább színes, mozgalmas programokkal meglepni családjukat, párjukat, barátaikat, derül ki a hazai élmény-piacon sokszínű programkínálatával élen járó NagyNap.hu kimutatásából.

 „Egyre többen gondolják úgy, hogy a legjobb ajándék az együtt töltött idő, a közös élmények. Már 2014-ben sokkal többen vásároltak nálunk élményajándékot, mint az azt megelőző évben, és reméljük, ez a szám az idei évben tovább növekszik majd” – mondta el Zámbó Árpád, a NagyNap.hu webáruházat üzemeltető BigDay Kft. ügyvezető tulajdonosa.

Első helyen az élmény! – a kívánságlistákon

A fontossági sorrend a hagyományos tárgyi és élményajándék között átrendeződni látszik, és ez az év úgy tűnik az élményeké lesz! Hiszen egy ajándékba kapott program mindig emlékezetesebb, mint az ajándéktárgyak, állítják a szakemberek és egyre több vásárló is. Egy drága, vagy különleges tárgyi meglepetés örömet okoz ugyan, de nem kínál tartós boldogságot. A családunkkal vagy kedvesünkkel átélt program, kikapcsolódás hosszú időre feltölt minket energiával, az így szerzett tapasztalatok, pedig hosszú időre megszínesítik életünket, melynek emlékét sokáig őrizzük, ezért lehet az élményajándék a legjobb választás 2015-ben is!

Újító szelek az ajándékozásban

Az ajándékba kapott élmények pozitív hatása hosszan tart, valószínűleg még sokáig mesélni fogunk róla, és örömmel idézzük fel a boldog pillanatokat évekkel később is. Ezért érdemes megfelelő időt fordítani az élmények keresésére. Praktikus ajándékozásnál mindig mérlegelni; hogy inkább élményt adjunk ajándékba. A NagyNap.hu élményszakértői tudják, hogy kijutni egy szabaduló szobából, elfüstölni egy autógumit a drift pályán esetleg sétarepülés közben szemlélni a tájat, felejthetetlen élmény az ajándékozottnak csakúgy, mint annak, aki a meglepetést szerezte. i élményt ajándékozunk!

Idén akár duplájára nőhet a kereslet az élményajándékok iránt

 

                                                                                                             Budapest, 2015. április 16.

Változnak az idők és ezzel együtt az ajándékozási szokások is! Egyre többen és megfontoltabban választanak élményt ajándékba szeretteik számára. Ez a tendencia tavaly óta csak fokozódik. Az idei első hónapok azt mutatják, 2015-ben kiemelten nagy az érdeklődés az élményajándékok iránt - állítja a terület szakértője, a NagyNap.hu.

Az ajándék meghatározza az ajándékozót, a kapcsolat jellegét, minőségét is. Nem érdemes tehát elsietni a kiválasztását! Jó hír, hogy a 2014-es évben már sokan igyekeztek a hagyományos ajándékok helyett inkább színes, mozgalmas programokkal meglepni családjukat, párjukat, barátaikat, derül ki a hazai élmény-piacon sokszínű programkínálatával élen járó NagyNap.hu kimutatásából.

 „Egyre többen gondolják úgy, hogy a legjobb ajándék az együtt töltött idő, a közös élmények. Már 2014-ben sokkal többen vásároltak nálunk élményajándékot, mint az azt megelőző évben, és reméljük, ez a szám az idei évben tovább növekszik majd” – mondta el Zámbó Árpád, a NagyNap.hu webáruházat üzemeltető BigDay Kft. ügyvezető tulajdonosa.

Első helyen az élmény! – a kívánságlistákon

A fontossági sorrend a hagyományos tárgyi és élményajándék között átrendeződni látszik, és ez az év úgy tűnik az élményeké lesz! Hiszen egy ajándékba kapott program mindig emlékezetesebb, mint az ajándéktárgyak, állítják a szakemberek és egyre több vásárló is. Egy drága, vagy különleges tárgyi meglepetés örömet okoz ugyan, de nem kínál tartós boldogságot. A családunkkal vagy kedvesünkkel átélt program, kikapcsolódás hosszú időre feltölt minket energiával, az így szerzett tapasztalatok, pedig hosszú időre megszínesítik életünket, melynek emlékét sokáig őrizzük, ezért lehet az élményajándék a legjobb választás 2015-ben is!

Újító szelek az ajándékozásban

Az ajándékba kapott élmények pozitív hatása hosszan tart, valószínűleg még sokáig mesélni fogunk róla, és örömmel idézzük fel a boldog pillanatokat évekkel később is. Ezért érdemes megfelelő időt fordítani az élmények keresésére. Praktikus ajándékozásnál mindig mérlegelni; hogy inkább élményt adjunk ajándékba. A NagyNap.hu élményszakértői tudják, hogy kijutni egy szabaduló szobából, elfüstölni egy autógumit a drift pályán esetleg sétarepülés közben szemlélni a tájat, felejthetetlen élmény az ajándékozottnak csakúgy, mint annak, aki a meglepetést szerezte. 


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Idő- és feladatbeosztás

Tízből csak három magyar nő edzi a testét heti rendszerességgel.»»

Keleti áru vs. luxus termékek

Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások t...»»

FashionScope felmérés

A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak. »»

A magyarok véleménye koruk és...

Korkép A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amel...»»

Már megint a vásárlás...

Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak? »»