Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2010. május 20.

300.000 forint a brit nőkön

Az átlag brit nő naponta körülbelül 330.000 forint (1000 font) értékű ruhát, ékszert és kiegészítőt visel a Daily Express által közölt legújabb kutatás eredményei szerint.

A Sheila’s Wheels biztosítótársaság által szervezett kutatás 3000 felnőtt megkérdezésével jutott arra az eredményre, hogy a nők az Egyesült Királyságban naponta átlagosan 33.000 forinttal többet költenek ruházatra, mint a férfiak.

Ez a hatalmas szám úgy jön ki, ha összeadjuk a fehérneműt, ami átlagosan majdnem 9000 forintot tesz ki, valamint beleszámoljuk a szinte 10.000 forintot érő szoknyát és a felsőt több mint 7000 forint értékben. Továbbá hozzáadjuk a kötöttárut majdnem 13.000 forintért; plusz a kabát körülbelül 21.000 forintba került, míg harisnyára 1300 forintot költött a minta alapjául szolgáló hölgy. S ne felejtsük ki a 17.000 forintos cipőket és a 25.000 forintot érő órát sem, végezetül az ékszereket, amelyek összesen majdnem 124.000 forintot tesznek ki.

A női táskát sem hagyhatjuk figyelmen kívül, amelynek értéke a 35.000 forintot súrolja, és ehhez kell még hozzáadni a benne lévő tárgyakat: a mobiltelefont szintén 35.000 forint értékben, a készpénzt, a jegyeket, bérleteket – ezek együttesen 48.000 forintot érnek. Összeadva a fentieket kijön az a körülbelül 330.000 forintos összeg, amennyit az átlagos brit hölgy egy nap testén visel, illetve a táskájában tart.

Sőt, ez az összeg még nagyobb lehet, ha a mintául szolgáló nő különleges alkalomra készül: ekkor átlagosan 23.000 forinttal többe kerülnek aznap az általa viselt ruhadarabok és kiegészítők.

Miután megismerkedtünk ezekkel az ijesztő számokkal, megnyugodhatunk, hogy mi, magyar nők biztosan kevesebbet költünk öltözködésre. Persze ha hazánkban is készülne ilyen felmérés, valószínűleg megdöbbentő eredmények derülnének ki rólunk is!

Doroszlai Beáta

Forrás, fotó: stylelist.com,

glamour.com


lili 2010-05-22
Szerintem ez hülyeség. Mármint a felmérés.
Pintyőke 2010-05-20
most már én is számolok! de csupán kíváncsiságból:-)

1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Keleti áru vs. luxus termékek

Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

Kisebb ár, több ruha

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások t...»»

FashionScope felmérés

A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak. »»

A magyarok véleménye koruk és...

Korkép A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amel...»»

Már megint a vásárlás...

Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak? »»

Női értékek hazánkban

Értéksorrend A magyar nők számára a család védelme a legfőbb érték – derül ki a világ mintegy 30 országá...»»