A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak.»»
Korkép
A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amelyet tavaly végeztek a világ kb. 30 országában.»»
Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak?»»
Értéksorrend
A magyar nők számára a család védelme a legfőbb érték – derül ki a világ mintegy 30 országában, megkérdezéssel készített 2007-es GfK Roper Jelentésből. »»
A megkérdezettek úgy vélekedtek, hogy vásárláskor az adott kereskedés által kínált áru minősége, ára és az árukínálat mértéke, illetve a bolt közelsége a legfontosabb tényező.»»
Évente mennyi időt töltünk vásárlással?
Egyszer s mindenkorra le kell szögeznünk, hogy a fogyasztáshoz kapcsolódó értékeknél nincs óriási különbség a két nem között.»»
A GfK Hungária Internet Insight jelentése szerint még mindig kevesen vásárolnak az interneten keresztül, de a vásárlás előtti információszerzésben már igen fontos szerepet kapott az internet.»»
Elégedettek vagyunk a külsőnkkel?
2007-ben harminc országban készítettek szépségápolással kapcsolatot interjút, természetesen reprezentatív mintavétellel. A kutatók azt vizsgálták, hogy a 13 évesnél idősebb emberek elégedettek-e a külsejükkel.»»