Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum
Három évünk telik el vásárlással Idő- és feladatbeosztás
A nők életükben átlagosan három éven át shoppingolnak.»»
Tízből csak három magyar nő edzi a testét heti rendszerességgel.»»
Keleti áru vs. luxus termékek Kisebb ár, több ruha
Magyarország ruházati piaca jó ideje már kétpólusú.»»

A GfK Hungária szeptemberi ConsumerScope felmérése


Kimutatták, hogy 2008 első félévében a magyar háztartások több ruházati terméket vettek, mint 2007 első hat hónapjában.»»
FashionScope felmérés A magyarok véleménye koruk és megjelenésük viszonyáról
A magyar háztartások 2007-ben összesen 232,1 millió darab ruházati terméket vásároltak.»»

Korkép


A magyar nők 57%-a gondolja úgy, hogy korának megfelelően néz ki. Ezt a GfK Roper Jelentés állítja, amelyet tavaly végeztek a világ kb. 30 országában.»»
Már megint a vásárlás... Női értékek hazánkban
Többet vásárolunk, mint amennyit megengedhetünk magunknak?»»

Értéksorrend


A magyar nők számára a család védelme a legfőbb érték – derül ki a világ mintegy 30 országában, megkérdezéssel készített 2007-es GfK Roper Jelentésből.
»»
Tudatos vásárlás Vásárlás, vásárlás, vásárlás

Tudatos vásárlás kontra impulzusvásárlás

A megkérdezettek úgy vélekedtek, hogy vásárláskor az adott kereskedés által kínált áru minősége, ára és az árukínálat mértéke, illetve a bolt közelsége a legfontosabb tényező.»»

Évente mennyi időt töltünk vásárlással?

Egyszer s mindenkorra le kell szögeznünk, hogy a fogyasztáshoz kapcsolódó értékeknél nincs óriási különbség a két nem között.»»
Internetes vásárlás Szépségápolásos felmérés 2007 végén

Még nagy a bizalmatlanság...

A GfK Hungária Internet Insight jelentése szerint még mindig kevesen vásárolnak az interneten keresztül, de a vásárlás előtti információszerzésben már igen fontos szerepet kapott az internet.»»

Elégedettek vagyunk a külsőnkkel?


2007-ben harminc országban készítettek szépségápolással kapcsolatot interjút, természetesen reprezentatív mintavétellel. A kutatók azt vizsgálták, hogy a 13 évesnél idősebb emberek elégedettek-e a külsejükkel. »»

1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

A nők elégedettsége arányos a...

Minden második nő elégedetlen a hajával. Az elégedettség arányos például a hajhosszal.»»

Milyen legyen egy pláza? Rend...

A legfontosabb tényezők egy bevásárlóközpont választásánál: az ár, a tisztaság, a kényelem és a parkolási lehetősége...»»

Jessica Alba cuccait akarom!

A hidegebb hónapokra pasztellszínekkel, kötött holmikkal, bokacsizmával készülünk»»

Minőségre és egyediségre váru...

Fashion Index kutatás eredmények a tavaszi gardróbfrissítés kapcsán»»

A luxus boldogít (?)

Jóllét-érzésünkön javít, ha van prémium márkás cuccunk.»»

A hölgyek az aktívabb hitelká...

Többet vásárolnak hitelkártyával a nők, mint a férfiak»»