2010. szeptember 21.
Martini újratöltve
A Dolce & Gabbana hamarosan bemutatja új Martini Gold reklámfilmjét, Monica Belluccival a főszerepben. A sármos francia színész, Vincent Cassel gyönyörű olasz felesége méltó képviselője a csábító italnak.
Az olasz divattervező páros, Domenico Dolce és Stefano Gabbana már korábban összeállt a Martinivel, hogy egy saját alkohol márkát dobjanak a piacra Martini Gold néven. A luxus ital kifinomult keveréke többek közt a calabriai bergamotnak, szicíliai citromnak és narancsnak, a spanyol sáfránynak, etióp mirhának, indiai gyömbérnek. Mindez pedig egy pazar arany üvegben ölt testet.
Az Oscar-díjas olasz rendező, Federico Fellini a "La Dolce Vita" életérzést továbbgondoló reklámban Bellucci és a fiúk nevetgélve ülnek egy asztalnál és énekelnek. Gabbana azt nyilatkozta a forgatással kapcsolatban, hogy nem kellett szerepet játszaniuk, hiszen csak ültek, és nevettek, mint régi iskolai barátok. A vadonatúj reklámkampányt a svéd Jonas Åkerlund rendezte, mely tisztelet Olaszország és az olasz filmkultúra előtt.
Az ital 22 és 25 euró közötti áron lesz kapható majd az üzletekben. És vajon melyik férfi nem kóstolná meg ezt a gyönyörű női formájú palackba rejtett italt?
Szabados Melinda
Forrás, fotó: fashionfoiegras.com,
ohlalamag.com