2010. október 27.
Wixson for Versace Vanitas
A 16 éves Lindsey Wixson a Versace Vanitas parfüm kampányarca.
A modell platinaszőke hosszú hajával és füstös, cicás szemeivel a fiatal Donatella Versace-t idézi. A dolog különlegessége, hogy az illatot eleve az ára miatt az idősebb hölgyeknek szánják, ezért sokakban motoszkál a kérdés, hogy miért a hamvas Lindsey-re esett a választás. A válasz talán abban keresendő, hogy a parfüm megvásárlásával nemcsak egy illatot tudunk magunkénak, hanem a hozzá társított életérzést is, mint a fiatalság és a csillogás.
A Craig McDean által fotografált kampányfotó talán kissé mesterkéltre sikeredett, ráadásul nehezen ismerhető fel a képen a babaarcú amerikai modell, akinek az ajka a védjegyévé vált.
A szájbiggyesztéséről híres kansasi lány a 14. helyen áll a models.com Top 50-es női modell rangsorában, nemcsoda hiszen olyan neves divatházakkal dolgozott együtt, mint a Miu Miu, a Missoni, a Tommy Hilfiger, a Victoria Beckham, a Louis Vuitton vagy a John Galliano.
Az illat szívében a friss lime, a nőies frézia és az egzotikus tiare virág (Tahiti virága) hódít, továbbá a cédrusfa és a bódító tonkabab kombinációja teszi még érzékibbé a Vanitas-t.
Maga az elnevezés Giovanni Versace-tól ered, és hiúságot jelent, „mely egy olyan minőségre utal, melyre minden nőnek szüksége van, hogy nő lehessen – érzéki és nőies érintés“ - nyilatkozta Giovanni Sgariboldi, az Euroitalia elnöke. A kitünő minőséget pedig Dora Baghriche Arnaud pafümőr biztosítja.
Gazdag Irén
Forrás, fotók: bodycare.becomegorgeous.com,
style.com,
wwd.com,
nymag.com