Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2010. október 27.

Wixson for Versace Vanitas

A 16 éves Lindsey Wixson a Versace Vanitas parfüm kampányarca.

A modell platinaszőke hosszú hajával és füstös, cicás szemeivel a fiatal Donatella Versace-t idézi. A dolog különlegessége, hogy az illatot eleve az ára miatt az idősebb hölgyeknek szánják, ezért sokakban motoszkál a kérdés, hogy miért a hamvas Lindsey-re esett a választás. A válasz talán abban keresendő, hogy a parfüm megvásárlásával nemcsak egy illatot tudunk magunkénak, hanem a hozzá társított életérzést is, mint a fiatalság és a csillogás.

A Craig McDean által fotografált kampányfotó talán kissé mesterkéltre sikeredett, ráadásul nehezen ismerhető fel a képen a babaarcú amerikai modell, akinek az ajka a védjegyévé vált.

A szájbiggyesztéséről híres kansasi lány a 14. helyen áll a models.com Top 50-es női modell rangsorában, nemcsoda hiszen olyan neves divatházakkal dolgozott együtt, mint a Miu Miu, a Missoni, a Tommy Hilfiger, a Victoria Beckham, a Louis Vuitton vagy a John Galliano.

Az illat szívében a friss lime, a nőies frézia és az egzotikus tiare virág (Tahiti virága) hódít, továbbá a cédrusfa és a bódító tonkabab kombinációja teszi még érzékibbé a Vanitas-t.

Maga az elnevezés Giovanni Versace-tól ered, és hiúságot jelent, „mely egy olyan  minőségre utal, melyre minden  nőnek szüksége van, hogy nő lehessen – érzéki és nőies érintés“ - nyilatkozta Giovanni Sgariboldi, az Euroitalia elnöke. A kitünő minőséget pedig Dora Baghriche Arnaud pafümőr biztosítja.

Gazdag Irén

Forrás, fotók: bodycare.becomegorgeous.com,

                                                       style.com,

                                                       wwd.com,

                                                      nymag.com

 


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Győzd le a narancsbőrt a For...

Igen, győzd le a narancsbőrt otthon, kényelmesen, éhezés nélkül!»»

A legtrendibb társkereső: Jin...

Hazai fejlesztés tör a Tinder babérjaira»»

Rúzsa Magdi: "Szerelem volt e...

Egy díva mezítláb is díva»»

A 2015-ös ELLE Fashion Show-n...

Az Elle ismét meghívta Magyarországra a legígéretesebb francia divattervezőket, hogy április közepén hazai dizájnere...»»

Szigorú élek és játékos anyag...

Új kapszulakollekció és egzotikus faékszerek Alma Abonyitól»»

Nemzetközi siker a PRIESTON-n...

Osztrák pályázat döntőjén a magyar brand!

»»