2010. október 30.
Bemutatták Jimmy Choo első illatát
Hosszas titkolózás után, október 22-én Tamara Mellon, a Jimmy Choo kreatív igazgatója egy londoni sajtótájékoztatón bemutatta a világhírű cipőtervező első illatát.
Az ismert malajziai tervező parfümje a friss gyümölcsök, a tigris orchidea, az édes karamella és az indonéz patchouli szenzációs keveréke lesz, amelyben Tamara Mellon elmondása szerint mindenki megtalálhatja majd a saját egyéniségét.
„A kezdetek óta szeretnék egy illatot Jimmy Choo-nak. Szeretném a nőket tetőtől-talpig felöltöztetni és az illat olyan, amit a nők minden nap hordanak – a bőrükön.” – tette hozzá a nemrégiben királynői kitüntetésben is részesült kreatív igazgató.
A parfüm csomagolását és üvegét maga Mellon tervezte, aki rendkívül fontosnak tartotta, hogy kívülről is nagyon vonzó legyen és remekül mutasson az éjjeliszekrényeken.
A halványrózsaszín, letisztult üveg megalkotásában a világszerte ismert muranoi üvegcsék inspirálták. A palack formája egyszerű, mégis fényűző. „Szerettem volna valami olyat az öltözködő asztalokra, melyre mindenki büszke lehet.” - magyarázta választását Mellon, aki mindemellett a parfüm reklámarca is lesz. A kampányhoz a fotókat Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin készíti majd.
A Jimmy Choo by Jimmy Choo eau de parfum, testápoló és tusfürdő formájában világszerte megvásárolható lesz és várhatóan 2011 februárjában kerül a boltokba. A márkának lesz eau de toilette verziója is, ez azonban csak a kiemelt piacokon kerül értékesítésre.
Forrás, fotók: fragrantica.com,
bodycare.becomegorgeous.com,
elle.com,
telegraph.co.uk