2011. április 22.
Tom Ford: új illat, újabb meghökkentő kampány
A híres divattervező-producer bemutatta legújabb érzéki kampányát, ismét a "jó ízlés" határait feszegetve.
Tom Ford nem végez fél munkát, a maximumra törekszik bármi legyen is az. Legyen szó szemüvegekről, ruhákról vagy jelen esetben egy új illat bemutatásáról, a reklámkampányok (akárcsak a Tom Ford márkajelzést viselő termékek) mindig különc, egyedi és provokatív formát öltenek. Legújabb, unisex parfümjének kampányában, mely a Neroli Portofino nevet viseli, Mariana Braga & Max Motta forró pillanatait kapta lencsevégre.
A két modell Vénusz és Apolló könnyed játékát mutatja be, természetesen anyaszült meztelenül. A kampány minden bizonnyal sokkolni fogja közönséget, de így volt ez a múltban és lesz a továbbiakban is.
Az illatban egyesülnek a neroli, bergamot, citrus, ámbra és a gyógynövények „határozott és pezsgő tulajdonságai”. A kollekció tusfürdőt, testradírt, fürdő szappant, hidratáló krémet és olajat tartalmaz.
Nem is kell sokat várni, már május 1-jén az üzletek polcaira kerülnek a legújabb illatszerek, viszont mélyen a zsebükbe kell nyúlni azoknak, akik meg szeretnénk vásárolni minden egyes darabját. Előzetes információk szerint a 250ml-es üveg 750, a szappanért pedig 50 dollárt kell majd fizetni.
Jaksa Edit
Forrás, fotók: sassisamblog.com,
mimifroufrou.com,
stylebrity.co.uk,
juicy.mashkulture.net,
limitemagazine.com