2012. április 16.
Diet Coke Gaultier módra
Miután JPG lett a Diet Coke új kreatív igazgatója, a márka nem váratta sokáig a rajongóit, és új arcot varázsolt a kólás üvegeinek, sőt egy új kampánnyal is jelentkezett.
Utóbbi szemtelenül pimaszra sikeredett, ugyanis maga a tervező adta az arcát a montázs fotókhoz.
Az üvegek jellegzetes kék-fehér matróz csíkos és a Madonnának tervezett kúp alakú korzettes külsőt öltöttek. Eldönthetjük, hogy Gaultier breton csíkos laza nappali vagy a csábítóan szexi csipkés esti viseletét választjuk.
A bohém és bolondos reklámfotókat Stephane Sednaoui kapta lencsevégre. Korábban már Karl Lagerfeld, Patricia Field és Gianfranco Ferré is tervezett kolás üvegeket, de a mostani igazán ötletes és franciásan frappánsra sikeredett.
A vadiúj arculatú light kólák Európa-szerte csupán kilenc országban kaphatóak áprilistól, az év végéig pedig még egy harmadik limitált szériás flakonnal is jelentkeznek.
Szerintünk minden divatrajongó örömmel fogyasztaná el kóláját ilyen külsővel. Az üveget pedig a gyűjteményébe tenné. Vagy tévedünk?
Gazdag Irén
Fotók: fashiongonerogue.com