2013. március 31.
Kollekció kollekció után a H&M-nél
Sűrű hetet tudhat maga mögött a svéd divatmárka. A héten jelentették be, hogy Beyonce lesz a nyári kollekciójuk arca. Szintén a hét folyamán közölték, hogy paicra dobnak egy új kollekciót, amelyet napjaink leghíresebb topmodelljei ihlettek, valamint azt, hogy árilistól megvásárolható lesz egy Conscious exklúzív kollekció is.
Beyonce számára jól indult az év. Gondoljunk a Super Bowlra, Obama beiktatási szertartására valamint a Pepsi reklámra. Most pedig ő lesz a H&M nyári kampányának arca. Az énekesnő és a divatház a napokban hozták nyilvánosságra az első kampányképet. A fotókat a Bahamákon készítette az Inez van Lamswerde- Vinoodh Matadin páros. "Fantasztikus volt nézni őt, amilyen könnyedén dolgozik...igazi ikon világszerte"- jegyezte meg Donald Schneider a divatház kreatív igazgatója.
A Beyonce ihlette kollekció nagyon nőies és dögös lesz, tele olyan ruhákkal, amelyeket ő maga is viselne.
A kampányképeket és a reklámot májustól láthatjuk. A rekámokban majd a Beyonce, mint Mrs. Carter a H&M- nek felezetést hallhatjuk, ezzel is népszerüsítik a sztár világkörüli turnéját. A reklámban hallható lesz az énekesnő új dala, a Standing on the Sun is.
Meglepő hír volt, hogy a svéd divatház napjaink leghíresebb topmodelljeivel karöltve piacra dobnak egy új kollekciót, amely a New Icons nevet viseli. A New Icons kollekciót Joan Smalls, Daphne Groeneveld, Lindsey Wixson és Liu Wen utcai viselete ihlette.
A kollekció, amely már áprilisban megvásárolható lesz, olyan alapdarabokat tartalmaz majd, mint a fekete bőrkabát, csipke miniszoknya, farmernadrágok, mindez megspékelve vagány kiegészítőkkel.
A Consciouos kollekció kiegészítéseként a H&M meglepte vásárlóit a Consciouos Exclusive kollekcióval is, amely koktélruhákat, elegáns darabokat tartalmaz majd a bulik kedvelőinek. Az exklúzív darabok mind újrahasznosított anyagból készülnek.
A kollekció 140 márkaüzletben lesz elérhető világszerte, valamint online április 4-től.
Dima Krisztina
Forrás: vogue.co.uk
dexigner.com