Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2013. június 17.

The MEED, az új brand

Bemutatkozott a The MEED, a legújabb hazai divatbrand, amely több saját márkával rendelkező hazai tervező összefogásából alakult meg.

Magyarországon még egyedülálló “umbrella” modellben mutatkozott be a The MEED, amely több dizájner közös munkája. A cél az volt, hogy egy művészeti vezető iránymutatásával, egy egységes, mégis sokszínű kollekciót hozzanak létre a tervezők. A márka kreatív vezetője Mojzes Dóra, a részt vevő dizájnerek pedig Bajcsai Viki, Benus Dani, Földi Petra, Pazicski Miklós, Sármán Nóra, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri. A következő szezontól pedig Cselényi Eszter, a Celeni tervezője is a csapatot fogja erősíteni. A kiegészítők, táskák és övek a kiemelkedően sikeres Anh Tuan munkái. Noha a tervezők egyedi stílusa egy-egy apró részletben felismerhető, a kollekción ez mégsem látszik, ugyanis az átgondolt anyaghasználatnak és a koncepciónak köszönhetően harmonikus egésszé áll össze.

Medve Kitti, a The MEED vezetője elmondta, hogy a fő céljuk az volt, hogy olyan brandet hozzanak létre, amely biztos háttérrel rendelkezik Magyarországon. „Szerettük volna az itthoni tehetségeket összefogni, és lehetőséget biztosítani a számukra akár külföldön is. A fő piacunk Ázsia, azonban a kollekciónk Magyarországon is elérhető lesz” – tette hozzá.

A 2013/14-es őszi-téli kollekció a fiatal, trendekre érzékeny városi nőknek készült, akik öntudatosak és formalitások elkerülésével nőiesek. A tervezők az inspirációt a klasszikus Grimm meséből, a Hófehérkéből merítették. Három karakter formált meg a csapat: Hófehérkét, a Gonosz Királynőt és a Vadászt. A Hófehérke inspirálta ruhák fiatalosak, játékosak, színes - mintás selymekkel tarkítva. A Gonosz Királynő ruhadarabjai sötétebbek, karakteresebbek, hangsúlyosan nőiesek, jellemző a fekete színállás, csipke és bõr felületek. A Vadász kicsit militáris, uniszex vonalat képvisel, letisztult streetwear darabokkal.

A The MEED szeptembertől a hazai és nemzetközi piacokat is megcélozza, új színfoltot adva a hazai divatpalettához.

Zsingor Tünde


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Győzd le a narancsbőrt a For...

Igen, győzd le a narancsbőrt otthon, kényelmesen, éhezés nélkül!»»

A legtrendibb társkereső: Jin...

Hazai fejlesztés tör a Tinder babérjaira»»

Rúzsa Magdi: "Szerelem volt e...

Egy díva mezítláb is díva»»

A 2015-ös ELLE Fashion Show-n...

Az Elle ismét meghívta Magyarországra a legígéretesebb francia divattervezőket, hogy április közepén hazai dizájnere...»»

Szigorú élek és játékos anyag...

Új kapszulakollekció és egzotikus faékszerek Alma Abonyitól»»

Nemzetközi siker a PRIESTON-n...

Osztrák pályázat döntőjén a magyar brand!

»»