Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2013. október 3.

Egy kis üde MOHITO

Bár első hallásra mindenkinek egy hűsítő koktél jut az eszébe, most nem erről lesz szó, hanem egy Magyarországon eddig még ismeretlen divatmárkáról, amely első ízben nyitja meg kapuit a hazai közönség előtt október 4-én (pénteken), a Mom Park Bevásárlóközpontban.

Nem rázva, keverve

Ha már a szomjoltó metafora egyértelműen adja magát, most kiderül, hogy kinek is ajánlott fogyasztania eme ruhakoktélt! A Mohito célközönségeként azon fiatal nőket tartja számon, akik rajonganak a divatért és értékelik az eredeti, városi eleganciát. (Ezzel nagyon nem lehet mellétrafálni). A tervezők kollekciójukat olyan magabiztos nőknek álmodták meg, akik tudatában vannak előnyös adottságaiknak, akik imádnak stílusosan és nőiesen öltözködni, párosítva azt az egyszerű vonalakkal és némi hanyagsággal.

A Mohito mindenekelőtt a nőiesség hangsúlyozását tartja szem előtt, s olyan megjelenést ígér viselőinek, amely sugározza a lendületet és lépést tart a világ legfrissebb divat trendjeivel. Célkitűzése pedig nem kevesebb, minthogy olyan sokrétű ruhákkal ajándékozza meg viselőit, melyek tökéletes öltözéknek bizonyulnak mind a munkahelyen, mind pedig a munkaidő után. Belesve a kulisszák mögé elmondhatom, ezt maradéktalanul teljesíti is. A Mohito a lengyel illetékességű LPP S.A. cég tulajdonát képezi, így a – talán a legtöbbek által ismert - Reserved márka kishúga. Divatos ruháinak és kiegészítőinek széles választéka egyébként már több mint 200 üzletben érhető el, főleg Európa szerte.

Sikkesen a hidegben

Eddig az általánosság, de lássuk, mit tartogat számunkra a Mohito a 2013-as őszi/téli szezonra! A GEO CHICK (geometrikus sikk) fantázianévre keresztelt kollekció főleg a '60-as évek divatjából merít, de megpróbálja újra értelmezni azt. Többek közt aszimmetrikus szabásvonalakkal operál, melyek modernné teszik a ruhadarabokat. A színpaletta, a klasszikus fekete-fehér összeállításon túlmenően, erős kobaltkékkel és rózsaszínnel bővül, melyek ízléses eleganciával teszik kompletté az újragondolt szetteket. A kollekciót kifinomult nyomatok és kidolgozott részletek kísérik végig - éles lúdláb minták, kristályokkal díszített ékszerek és sportos stílust kölcsönző cipzárak. Kiegészítő fronton a ’metallic look’ a nyerő: láncokkal felszerelt fénylő táskákat, fém elemekkel feldobott cipőket, az ékszerek közt pedig domináns ezüst darabokat találunk. A tervezők a felszabadult retro elemeket játszi könnyedséggel kombinálják a legforróbb kifutói trendekkel – így hozva létre egy feltörekvő márka lehengerlő megjelenésű nőideálját.

És akkor még az Exclusive Collection-ről nem is beszéltünk! De ez inkább maradjon is meglepetés, mert a kollekció különleges anyagait, egyedi szabásvonalait, vagány stílusát látni kell!

Ha többet szeretnél tudni a MOHITO-ról, akkor katt ide és ide!

Durbák Lili


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Győzd le a narancsbőrt a For...

Igen, győzd le a narancsbőrt otthon, kényelmesen, éhezés nélkül!»»

A legtrendibb társkereső: Jin...

Hazai fejlesztés tör a Tinder babérjaira»»

Rúzsa Magdi: "Szerelem volt e...

Egy díva mezítláb is díva»»

A 2015-ös ELLE Fashion Show-n...

Az Elle ismét meghívta Magyarországra a legígéretesebb francia divattervezőket, hogy április közepén hazai dizájnere...»»

Szigorú élek és játékos anyag...

Új kapszulakollekció és egzotikus faékszerek Alma Abonyitól»»

Nemzetközi siker a PRIESTON-n...

Osztrák pályázat döntőjén a magyar brand!

»»