2013. november 6.
Esztétikai profizmus – Dr. Schiffer Miklós előadása
Az üzleti megjelenés fontosságáról tartott több órás előadást közép- és felsővezetőknek a múlt héten az Infoszféra Kft szervezésében dr. Schiffer Miklós stílustanácsadó.
Jó volt látni és tapasztalni, hogy itthon is egyre többen ismerik fel, hogy a siker kulcsa az üzleti életben nemcsak a megfelelő szakértelem birtoklása, hanem a stílusos, ápolt, tudatos megjelenés is. Külföldön ez természetes: ha az ember elhagyja a határt, és részt vesz egy üzleti megbeszélésen, vagy konferencián, csak úgy tobzódik a szeme a minőségi ingek és öltönyök, kosztümök láttán. Olyan letisztult és harmonikus összképet lát az ember, amely nem tereli el a gondolatokat – hiszen nem is ez a célja. Ott nem látni a hölgyeken áttetsző, csipkés topokat, kivágott felsőket, színes harisnyákat, vagy az urak esetében lejárt, agyonstrapált cipőket, nem megfelelő méretű öltönyöket, vagy kopott ingeket. Persze nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy vannak „öltözködős” nemzetek, és vannak olyanok, akik előtt pozitív példák vannak. Hogy hol? Mondjuk a parlamentben! Vessünk csak egy pillantást a mindig makulátlanul kinéző Barack Obamára, vagy Nicolas Sárközyre. Itthon sajnos nem tudunk túl sok pozitív példával előrukkolni.
Schiffer Miklós esztétikai profizmus címet viselő szemináriumán sorra vette azokat a kardinális kérdéseket, amelyek segíthetnek bennünket abban, hogy megjelenésünk támogassa céljainkat és személyiségünket, sikeresen megtalálhassuk a hozzánk leginkább passzoló színeket és formákat, a költséghatékony, egymással jól kombinálható darabokat. A gazdag képanyagú előadás sorra vette, hogy mi tilos, és mi megengedett, hogyan öltözzünk fel a különböző dress kódok alapján, és milyen olyan ruhadarabok vannak, amelyekben biztos, hogy minden eseményen megfelelünk az elvárásoknak. Természetesen az urak ruhatárát is érintette az előadás, így talán egyre több sötétkék öltönyt, helyes hosszúságú nadrágot, megfelelő nyakkendő-díszzsebkendő kombót viselő üzletembert látunk majd a jövőben.
Ha valaki szívesen részt venne hasonló típusú előadáson, akkor figyelje a cég honlapját, ugyanis a nagy érdeklődésre való tekintettel várható még ebben az évben egy újabb előadás a témakörben. Üzletembereknek kötelező!