2014. március 14.
Chanel a szupermarketben
Karl Lagerfeld soha nem tette be a lábát egy szupermarketbe sem (legalább is szerintünk), ennek ellenére tökéletes világot alkotott.
A Chanel bemutatói mindig izgalmasnak bizonyulnak, hiszen a cég egy komplett világot épít fel a modellek köré.
Az egész ötletet a pop art ihlette, ugyanis Andy Warhol volt az első, aki művészként először foglalkozni kezdett a tömegtermékek csomagolásával. Lagerfeld úgy nyilatkozott, hogy a művészet előbb utóbb úgy is eladható tömegtermékké alakul, így ez tökéletes tálalása a kollekciónak, amelyre szintén ugyanez a sors vár.
Az esemény alkalmával a Chanelhez már megszokott nagyszámú kollekciót, szám szerint ötszáz terméket mutattak be - persze mindent a szupermarket jegyében. Voltak bevásárlókosarak, fagyasztott termékeknek álcázott kézitáskák és cukorból készült ékszerek is. Bár a márka az utóbbi időben elég bizarr darabokat kreál, azért ezúttal is voltak egész jó darabok.
Pongrácz László