Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2014. 09. 24.

Diktálja a trendet Magyarország második MCS üzlete

A MCS fergeteges partival nyitotta üzletének kapuit, amely olyan új, egyedi belsőépítészeti megoldásokkal készült, hogy mintaként fog szolgálni az összes, jövőben épülő MCS üzletnek - és mi együtt ünnepelhettünk a márkával!

Még meg sem érkeztünk az esemény helyszínére, már a WestEnd előtt tűzzsonglőrök szórakoztatták a meghívottakat, Király Viktor, Danny Blue, Gianni és Éliás Gyula Jr. pedig egy oldtimer Mustangon érkezett. Tűznyelő, bohóc, gólyalábas és zsonglőr adta hírül az üzletmegnyitó tényét, melyen száznál is többen vettek részt.

Volt itt lehetőség még a bikát is megülni - a biztonság kedvéért egy szimulátoron rodeózhattak a legbátrabbak. Danny Blue valószínűleg nem először ülhetett vadlovon, ugyanis olyan biztonsággal és technikával lovagolta meg Bradley-t, a WestEndben felállított rodeóvadló-szimulátort – amit a nap folyamán bárki kipróbálhatott –, hogy a közönségnek tátva maradt a szája.

A buli azonban, csak ezután kezdődött el! Ahogy beértünk a meghívóban foglaltakhoz hűen hatalmas csinnadrattával nyitotta meg második üzletét az MCS, s bár olasz dizájnról beszélünk, a megnyitó hangulata az ikonikus amerikai életérzést volt hivatott visszaadni.

A party hangulatáról az amerikai származású DJ Mahogany gondoskodott, a jóllakottságról pedig közel 200 mini hamburger és hot-dog, brownie és fánkocska. Az eseménen természetesen részt vettek a legnagyobb hazai offline és online divatmagazinok képviselői, a legmenőbb stylistok és bloggerek, valamint az MCS törzsvásárlói is.

Magyarország lesz a példakép?


Úgy bizony, Magyarország fog mintául szolgálni, hogy miért? Már mondjuk is: Az egykori Marlboro Classics az új üzletnyitással két, a márka életében fontos lépcsőfokot is prezentál. Egyrészről a brand új, 2014-es AW kollekciójával nyit a fiatalabb korosztály felé is, másrészről a budapesti üzletet olyan egyedi, újragondolt arculattal álmodták és valósították meg, amely mintául fog szolgálni az összes, jövőben készülő MCS store számára.



Bár a márka sajátja a vagányan lezser életérzés, a fiatalabb korosztály felé nyitást többek között a sziluettet követő vonalvezetés, a karakteres, szűkítettbőrkabátok és a printelt pólók is jelzik. Úgy gondoljuk, az új, fiatalosabb kollekció biztosan célba fog érni. A válaszunk itt is van, hogy miért:


“Szeretem a vagány nadrágokat, a bőrkabát pedig alapdarab a ruhatáramban, ami valószínűleg így is marad életem végéig. Vannak kedvenc holmijaim, amiket több koncerten is viseltem már, de egy új ruhadarab bármikor lázba hoz. A mostani MCS kollekció legbrutálabb szettje igazi XXI. századi rider kombó, érdemes megnézni az üzletben: olyan öntörvényű pasikon tudom elképzelni, amilyen én magam is vagyok.”– nyilatkozta Király Viktor.



Az MCS nem divat. Az MCS életérzés, már a 70-es évek óta, amikor is megnyílt az első üzlet
Marlboro Country néven. A brand neve folyamatosan változott az évek során, míg 2013-ban
nyerte el mostani alakját. A country stílus finomodott, de a gyökerek nem vesztek el, és a magas minőségű olasz dizájn jó úton terelgeti a márkát.

Fashion Time


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«1234567»

Extra DJ settel indul a night...

Nightshopping, vagyis buli és vásárlás egyszerre»»

Nosztalgia FIBULA-módra

FIBULA 2015 SS»»

A leggings, amely nem mindig ...

Nushi - a szupermenő magyar dizájner leggings»»

DORA ABODI a londoni divathét...

Az immáron nemzetközileg is jegyzett DORA ABODI luxus pret-a-porter márka ismételten meghívást kapott a London Fashi...»»