2015. január 5.
Az AMNESIA jó ügy mellé állt
Ugye nem is gondolnád, hogy ha az AMNESIA-ban vásárolsz egy pólót, azzal 30 főétkezést biztosítasz alultáplált malawi gyerekek számára?
A másokon való segítő szándék a karácsonyi időszakban felerősödik, hiszen sokkal érzékenyebbek vagyunk ilyenkor. Segít az is, aki egyébként nem szokott. Az ünnepek elteltével viszont sajnos nem szűnik meg az éhség, a szegénység - a segítő kezekre ilyenkor is nagy szükség van. A támogató szervezetek száma rengeteg, de engedjétek meg, hogy most bemutassuk nektek a Nurture the World for-profit szervezetet.
A Nurture the World egy globálisan működő for-profit szervezet, ún. társadalmi vállalkozás. A termékeik értékesítéséből származó bevétel egy részét éhező gyerekek táplálását célzó civil szervezeteken keresztül juttatják el a világ legszegényebb régióiba. A szervezet saját Nurture termékeinek, táskáinak, pólóinak értékestítésén kívül együttműködéseket alakít ki neves nemzetközi márkákkal és designerekkel. Együttműködő partnerei többek között a MIU MIU, amely a PRADA csoport tagja, az H STERN, az Inglot, a Tatuum, a világhírű brazil designer, Carlos Miele, és Francesca Romana Diana. A Nurture the World Magyarországon Prókai Évát és az AMNESIA márkát választotta partneréül.
„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy egy nemes ügyért dolgozó nemzetközi szervezet az AMNESIA mellett döntött, amikor partnert keresett Magyarországon. Sikereink arra inspirálnak bennünket, hogy felelős működésünket kiterjesszük a társadalomra, amelyben működünk" – mondja Prókai Éva, az AMNESIA alapítója és tulajdonosa.„Ez az együttműködés, amelynek keretében egy Carlos Miele által tervezett pólót értékesítünk az AMNESIA üzleteiben és viszonteladóinál, egy hosszú távú elköteleződés kezdete számunkra. Jövőbeni terveink között szerepel helyi ügyeket felkarolni, sikerünkből visszaadni a helyi közösségnek, amelynek ezt a sikert köszönhetjük."