2009. október 11.
Jimmy Choo illata
A Jimmy Choo, az egyébként cipőiről ismert márka aláírta a szerződést az Inter Parfums SA-val, mely szerint a cég forgalomba hozhatja első saját illatát.
A tizenkét évre szóló megállapodás a párizsi székhelyű vállalattal – mely számos akkora márkát tudhat a saját zászlaja alatt, mint a Lanvin, Burberry vagy Paul Smith – januárban indul, és tartalmazza, hogy a Jimmy Choo maga tervezi, fejleszti is és terjeszi majd az illatot.
Tamara Mellon, a Jimmy Choo alapítója és igazgatója a következőt nyilatkozta az angol Elle-nek: ,,Mindig az volt az álmom, hogy teljesen ellássam a nőket kiegészítőkkel, a parfüm pedig nélkülözhetetlen része a modern nő készletének.”
Az új parfümterv és a nemrégiben történt H&M együttműködés hatására úgy tűnik Jimmy Choo egyre elérhetőbbé válik. Csakhogy az elérhetőség nem feltétlenül az, amit a luxusmárka elérni kívánt, mikor a képen látható cipőket tervezte.
Ádám Judit
Forrás, fotók: myfashionlife.com,
nitrolicious.com,
mischobeuty.com