Megújul a Douglas
A Douglas Parfüméria továbbfejleszti a múltbéli hagyományait, úgy a dizájn, mint a vásárlók szemszögéből. Az alapítók célja, hogy a „Douglas” brandre még inkább elérhető és megszerezhető márkaként tekintsünk.
A hagyományok a jövő szolgálatában állnak, egy finomított, melegebbé varázsolt menta árnyalattal, illetve az elegáns fekete szín használatával. Mindez még közvetlenebbé válik a későbbiek során a mandarin, az arany és a pink árnyalatok bevonásával.

Ami pedig a vásárlókat illeti, a Douglas a vásárlók kényelmét helyezi a középpontba, azzal, hogy még nagyobb hangsúlyt fektetnek az ötcsillagos értékeikre: a kompetenciára, az őszinteségre, a szenvedélyre, a figyelmességre és a szerénységre. A munkavállalók figyelmesek, hozzáértőek, és kedvesen kommunikálnak, azért, hogy a segítségünkre legyenek rátalálni az egyéni igényeinknek megfelelő megoldásokra.
.jpg)
Egyszóval, a Douglas segít felfedezni a bennünk rejlő megismételhetetlen és kivételes szépséget.
Perei Dóra












Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! ---67_100.jpg)
---67_100.jpg)


---67_100.jpg)
