Megújul a Douglas
A Douglas Parfüméria továbbfejleszti a múltbéli hagyományait, úgy a dizájn, mint a vásárlók szemszögéből. Az alapítók célja, hogy a „Douglas” brandre még inkább elérhető és megszerezhető márkaként tekintsünk.
A hagyományok a jövő szolgálatában állnak, egy finomított, melegebbé varázsolt menta árnyalattal, illetve az elegáns fekete szín használatával. Mindez még közvetlenebbé válik a későbbiek során a mandarin, az arany és a pink árnyalatok bevonásával.

Ami pedig a vásárlókat illeti, a Douglas a vásárlók kényelmét helyezi a középpontba, azzal, hogy még nagyobb hangsúlyt fektetnek az ötcsillagos értékeikre: a kompetenciára, az őszinteségre, a szenvedélyre, a figyelmességre és a szerénységre. A munkavállalók figyelmesek, hozzáértőek, és kedvesen kommunikálnak, azért, hogy a segítségünkre legyenek rátalálni az egyéni igényeinknek megfelelő megoldásokra.
.jpg)
Egyszóval, a Douglas segít felfedezni a bennünk rejlő megismételhetetlen és kivételes szépséget.
Perei Dóra












Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban!
Véger Fibi és Bojtor Márta előadása az Arena Plaza workshopon
(1)---67_100.jpg)
---67_100.jpg)
---67_100.jpg)
---67_100.jpg)