2010. december 21.
Chivas Regal by Lacroix
Az igazán férfias, sikkes és trendi karácsonyi ajándékot Chivas Regal-nak hívják.
Roberto Cavalli, Jean Paul Gaultier, Christian Louboutin és Alexander McQueen után Christian Lacroix is belép a sorba, és ha nem is nőket, de legalább a nőies vonalvezetést követve öltöztet, ezúttal üveget.
A nőies italok után, mint a pezsgő vagy a Martini, elérkezett a férfiasabb trendek ideje, mégpedig az oly közkedvelt égetett szeszé, amit Chivas Regal néven tisztelnek sokan. Lacroix számára nem újkeletű a különleges itóka öltöztetése, hiszen tavaly is őt kérték fel a Chivas testvérek, a 12 éves ital design-jának megálmodására.
Idén folytatódik a közös munka, és ha már egy évet öregedett a közös tapasztalat, akkor 2010-ben az idősebb, 18 éves Chivas Regal kerül limitált számban Lacroix köntösébe. A különleges design bizonyára leveszi lábairól kedvelőit, hiszen a sötétkék-ezüst kombinációjú tükrös csomagolás nem csupán elegáns, de remek ajándéknak minősülhet a karácsonyi forgatagban is.
A Chivas Regal by Lacroix 18 éves kiadásából mindössze 3000 palack kerül piacra, áruk pedig palackonként 105 ezer forintot kóstál. Íme egy rendkívüli lehetőség ínyenceknek!
Vaspál Melinda
Forrás, fotó: lussorian.com,
popsop.com