Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2013. december 9.

Elferdítve

„Nothing taste as good as skinny feels.” - Kate Moss.

A modellek világa sajátos varázsával kerít a hatalmába minket és onnan nem enged. A sikeres divatmárkák az ő együttműködésükkel teszik felejthetetlenné a kollekciókat. De néha a szakma elhivatottjai sem tudják a határokat megtartani. Mindannyian vágyunk a tökéletesre, arra, ami nekik pontosan meg van: hibátlan test egy jó nagy adag bájjal átitatva. Akarattal, kitartással el is érhetjük célunkat. Mégis számos modellnél megjelenő vágyakozás már nem fejlődés, hanem inkább az egészséges és természetes nőideál rovására ment. Elferdítettek valamit, amitől most megannyi nő érzi magát kevésnek a világon.

Olyanok ők, mintha földöntúli szépségek lennének. De az igazán földöntúli az, hogy az egészségtelen össze nem érő combokkal lehet bekerülni körükbe, az egészséges, ám kevésbé tápláló étkezésekkel és a szabályoknak megfelelő méretszámokkal.

A még nagyobb elismertség reményében sok lány még a szigorú szabályokon is túllép. Ezeket a csontsovány lányokat nevezzük "nullás modellnek". Ők a járványszerűen terjedő táplálkozási rendellenességek elszenvedői.

Mikor már úgy látszott, hogy a Londoni Divathét rendezői változtatnak a saját és maga a divatipar abnormális elvárásain, és nem szerepeltetik a kifutókon ezeket a betegesen megfelelni akaró nőket - kijelentették, hogy szükségtelennek tartják. Így az éhes divatcégek tovább szedik áldozataikat… És itt nem átvitt értelemben vett áldozatokról beszélünk, a változtatás felvetése akkor született meg, amikor néhány brazil és uruguay lány életét is követelte a trend. Áldozatot kell mutatni egy-egy divatmogulnak, hogy sikeres legyen az idei év termése?

A Victoria's Secret vezetői ezzel szemben egy kisebb forradalmat indítottak a nőiesebb, teltebb és sokkal élettel-telibb modelljeikkel. Nem meglepő, hogy ez a változás pont egy fehérnemű cégnél következik be; a magával ragadó fehérneműk mellett ebben rejlik a divatcég sikere.

Egyre többen ismerik fel, hogy az „átlagos” nem éppen átlagos és a plus size nők legnagyobb örömére folyamatosan érkeznek normál méretű darabok (bár nem sok tervező asztaláról). A Mango is felismerte és hamarosan a piacra dobja a Violeta by Mango kollekciót, melyet 40 szakértő alapos munkája alapján hoztak létre. A ruhákat január 15-től a Mango online áruházában találhatjuk.

Makra Márta


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Vásárlás mindenekfelett

Önvizsgálat a boltkórosságtól a felüdülésig»»

Táncmesék Felnőtteknek

Balett kulisszatitkok a Mai Manó Házban»»

Normcore... Hogy micsoda?

A divatvilág szótárába új kifejezés került: normcore. Mi ez?»»

Tömegcikkek kontra designer-t...

Hogyan jutnak el a gondolatok az üzletek polcaira?»»

Elcsípni Valentint

Egy nap, felesleges giccs nélkül.»»

VÁGY

Divatfotó kiállítás januárban a Bálnában»»