2010. december 8.
Jimmy Choo betör a férfidivatba
A H&M-mel való együttműködés sikerén felbuzdulva a világhírű designer a 2011-es szezontól kezdve férficipőkkel gazdagítja a Jimmy Choo-ház kínálatát.
A nemrégiben saját illattal jelentkező cipőtervező a jövőben nemcsak a női vásárlókat fogja elkápráztatni különleges alkotásaival, hanem a legkülönfélébb stílusú férfiakat is megörvendezteti egy-két extravagáns darabbal. Tamara Mellon, a márka kreatív igazgatója szerint ezzel a férfi kollekcióval a Jimmy Choo újra túllép saját határain.
,,Az én elképzeléseim szerint a Jimmy Choo-férfinak bizalmat és stílust kell sugároznia, legyen akár művész, akár befektetési bankár. Az első dolog, amit megnézek egy férfin, az a cipője." – mondta Mellon egy sajtótájékoztatón.
Igaza van. Ahhoz, hogy eldönthessük, hogy egy férfinek valóban van stílusa, csak meg kell nézni a cipőjét! Nos, a jövőben már azon sem kell meglepődnünk, hogy ha a férfi lábakon egy-egy Jimmy Choo alkotással találkozunk.
A kollekció a milánói férfi divatheteken debütál 2011 januárjában és világszerte harminc üzletben lesz megvásárolható.
Forrás, fotók: trumansays.com,
nymag.com,
shopping-store.co.uk,
telegraph.co.uk