Kedves Olvasók, nincs veszve semmi, még Victoria Beckham sem. Igaz, a hatalmas szatyor megette, csak a pipaszár lábait és azt a rémes cipőt hagyta ki, de valami kell a reklámnak is. Ugyanis a felettébb mulatságos Juergen Teller fotózta képsorozat Marc Jacobs 2008-as tavaszi-nyári kampányához készült.
Marc Jacobs szereti sokkolni és megnevettetni a világot, így Posh Spice a legjobb választásnak bizonyult, talán éppen azért, mert nemrégiben a legrosszabbul öltözött nőnek választották meg. És talán egy kicsit azért is, mert mindenkinek tele van már tőle a tűsarkúja… De ez a kampány, kétség kívül állíthatom, remekül sikerült. Van mélyebb mondanivalója is a könnyed mulattatásnál, Marc Jacobs a sztárok árucikké alacsonyítását igyekszik bemutatni.
Nem ez volt az első közös munkája a vicces kedvű divatdiktátornak és Beckham asszonyságnak. Nemrégiben került a Marc Jacobs boltok polcaira a Victoria meztelen képét ábrázoló póló, darabonként 10 fontért. De szó sincs magamutogatásról, vagy ötletes reklámfogásról. Victoria Beckham előtt már Juianne Moore, Dita von Teese és Naomi Campbell is levetette ruháit, hiszen az így készült fotók bevétele a rákbeteg gyerekeket megsegítő alapítvány kasszájába kerül.
Victoria Beckham mostantól ott lapul a táskában, hazavihetjük kis propellerrel a fején, vagy éppen kérhetjük legközelebb Karácsonyra a Barbie-baba kollekciónk legújabb darabjaként. Eredeti Marc Jacobstól! Szeretünk Victoria! Vagy nem, de legalább humora van, ha már ízlése nem sok…
Bodor Katalin
Források és fotók: tendances-de-mode.com,
wwd.com
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is: