Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. január 30.

Hasonlóság=hatékonyság

Ránk hasonlító modell reklámjától hajlandóbbak vagyunk vásárolni!

Olyan hölgyeket szeretnek a nők a reklámokban látni, akik hasonló életkorúak, nemzetiségűek, méretűek és kinézetűek – derült ki egy Cambridge-i PhD-s hallgató tanulmányából.

A 3000 brit, amerikai és kanadai nő megkérdezésével végzett kutatás eredményei és a tanulmányban a vásárlási szokásokról megfogalmazott válaszok azt mutatják, hogy érdemesebb hús-vér nőkkel reklámozni, mintsem anorexiás, szilikonnal feltuningolt, természetellenes bőr-, haj- és szemszínű műlányokkal.

Sok kampány szerepeltet már olyan nőket, akik apróbb tökéletlenségeikkel együtt testesítik meg a természetes szépséget. Reméljük, hamarosan a többi hirdető is észbekap, és eltünedeznek végre a csont és bőr manökenek a kifutókról, hogy helyükre léphessenek azok a hölgyek, akikben magunkra ismerünk.

Doroszlai Beáta

Fotók: shine.yahoo.com,

shinystyle.tv


Nosztalgia FIBULA-módra

FIBULA 2015 SS»»

A leggings, amely nem mindig ...

Nushi - a szupermenő magyar dizájner leggings»»

DORA ABODI a londoni divathét...

Az immáron nemzetközileg is jegyzett DORA ABODI luxus pret-a-porter márka ismételten meghívást kapott...»»

Ruhák, festmények és fuvolasz...

Celeni 2015ss Collection featuring PAF Showcase»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Párizsban hivatalosan is elin...

A haute couture álomruhákat felvonultató divathét hivatalosan is a kezdetét vette, de még hogyan...»»

Új divatmárka a piacon - Elin...

Montero Antonia tervezőt a svéd stílus inspirálta»»

Tollakkal és bőrökkel ékesíte...

Fink Evelin kiegészítő-kollekciója megérkezett!»»

Támogasd Te is az éhező gyere...

Az AMNESIA segít ebben»»

Újévi fogadalmunk betartható:...

Fogyás otthon, kín, műtét, gyógyszer és éhezés nélkül – Forever Slim kavitációs géppel»»

Ordinary people by wonderLAB

Valós világ keveredése a groteszkkel a wonderLAB képsorozatában»»