Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. január 30.

Hasonlóság=hatékonyság

Ránk hasonlító modell reklámjától hajlandóbbak vagyunk vásárolni!

Olyan hölgyeket szeretnek a nők a reklámokban látni, akik hasonló életkorúak, nemzetiségűek, méretűek és kinézetűek – derült ki egy Cambridge-i PhD-s hallgató tanulmányából.

A 3000 brit, amerikai és kanadai nő megkérdezésével végzett kutatás eredményei és a tanulmányban a vásárlási szokásokról megfogalmazott válaszok azt mutatják, hogy érdemesebb hús-vér nőkkel reklámozni, mintsem anorexiás, szilikonnal feltuningolt, természetellenes bőr-, haj- és szemszínű műlányokkal.

Sok kampány szerepeltet már olyan nőket, akik apróbb tökéletlenségeikkel együtt testesítik meg a természetes szépséget. Reméljük, hamarosan a többi hirdető is észbekap, és eltünedeznek végre a csont és bőr manökenek a kifutókról, hogy helyükre léphessenek azok a hölgyek, akikben magunkra ismerünk.

Doroszlai Beáta

Fotók: shine.yahoo.com,

shinystyle.tv


Sikeresen debütált a Magyar D...

A Július 5-én 93. alkalommal rendezték meg a magyar lóversenysport legnagyobb eseményét, a Magyar Derbyt - ezúttal egy divatbemutatóval is kiegészült a program.»»

Budapest Fashion Night 2015

Celeni és más magyar csodák a kifutón»»

Festmények ruhákon

Somogyi Réka képeiből készült ruhakollekciót láthattunk»»

A tökéletes esküvő a részlete...

Magas minőségű, különleges lakásdekorok magyar webshoptól, esküvőkre is!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Extra DJ settel indul a night...

Nightshopping, vagyis buli és vásárlás egyszerre»»

Nosztalgia FIBULA-módra

FIBULA 2015 SS»»

A leggings, amely nem mindig ...

Nushi - a szupermenő magyar dizájner leggings»»

DORA ABODI a londoni divathét...

Az immáron nemzetközileg is jegyzett DORA ABODI luxus pret-a-porter márka ismételten meghívást kapott a London Fashi...»»