Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. január 30.

Hasonlóság=hatékonyság

Ránk hasonlító modell reklámjától hajlandóbbak vagyunk vásárolni!

Olyan hölgyeket szeretnek a nők a reklámokban látni, akik hasonló életkorúak, nemzetiségűek, méretűek és kinézetűek – derült ki egy Cambridge-i PhD-s hallgató tanulmányából.

A 3000 brit, amerikai és kanadai nő megkérdezésével végzett kutatás eredményei és a tanulmányban a vásárlási szokásokról megfogalmazott válaszok azt mutatják, hogy érdemesebb hús-vér nőkkel reklámozni, mintsem anorexiás, szilikonnal feltuningolt, természetellenes bőr-, haj- és szemszínű műlányokkal.

Sok kampány szerepeltet már olyan nőket, akik apróbb tökéletlenségeikkel együtt testesítik meg a természetes szépséget. Reméljük, hamarosan a többi hirdető is észbekap, és eltünedeznek végre a csont és bőr manökenek a kifutókról, hogy helyükre léphessenek azok a hölgyek, akikben magunkra ismerünk.

Doroszlai Beáta

Fotók: shine.yahoo.com,

shinystyle.tv


Győzd le a narancsbőrt a For...

Igen, győzd le a narancsbőrt otthon, kényelmesen, éhezés nélkül!»»

A legtrendibb társkereső: Jin...

Hazai fejlesztés tör a Tinder babérjaira»»

Rúzsa Magdi: "Szerelem volt e...

Egy díva mezítláb is díva»»

A 2015-ös ELLE Fashion Show-n...

Az Elle ismét meghívta Magyarországra a legígéretesebb francia divattervezőket, hogy április közepén ...»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Tavaszdopping: 7+6 tipp a tel...

Lélek- és divatszakértői tanácsok a tavaszi felfrissüléshez »»

Daalarna - ahol az álmok éven...

A Daalarna Pearls kollekciójának első magyarországi divatbemutatóján jártunk. Már mutatjuk is a részleteket!»»

Bújjunk madármintákba!

Dark Birds a PRIESTON-tól»»

Az influenza nem trendi...

...De lehet ellene stílusosan védekezni!»»

Puma és MCQ újra együtt!

2015 tavaszára második kollaborációját dobja piacra a PUMA a LONDON MCQ-nel.»»

Rózsabimbók és napsárga

Elkészült a Prieston 2015-ös tavaszi-nyári kampánya!»»