Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. január 30.

Hasonlóság=hatékonyság

Ránk hasonlító modell reklámjától hajlandóbbak vagyunk vásárolni!

Olyan hölgyeket szeretnek a nők a reklámokban látni, akik hasonló életkorúak, nemzetiségűek, méretűek és kinézetűek – derült ki egy Cambridge-i PhD-s hallgató tanulmányából.

A 3000 brit, amerikai és kanadai nő megkérdezésével végzett kutatás eredményei és a tanulmányban a vásárlási szokásokról megfogalmazott válaszok azt mutatják, hogy érdemesebb hús-vér nőkkel reklámozni, mintsem anorexiás, szilikonnal feltuningolt, természetellenes bőr-, haj- és szemszínű műlányokkal.

Sok kampány szerepeltet már olyan nőket, akik apróbb tökéletlenségeikkel együtt testesítik meg a természetes szépséget. Reméljük, hamarosan a többi hirdető is észbekap, és eltünedeznek végre a csont és bőr manökenek a kifutókról, hogy helyükre léphessenek azok a hölgyek, akikben magunkra ismerünk.

Doroszlai Beáta

Fotók: shine.yahoo.com,

shinystyle.tv


Filmszalagra vett divat

A divat videók egyre nagyobb teret hódítanak maguknak. Te ismered már a legjobbakat?»»

VAN GRAAF 2014/2015 ősz-tél

Vonalvezetési forradalom a hidegebb hónapok ruháival!»»

Jósolás és Je Suis Belle

Egyéni sorselemzés a Higgs Mező Galériában márka kreatív koncepciójában»»

Dizájnos autók a myOpellel

Neves magyar tervezőkkel és német autómárka együttműködése»»

FashionTime on Facebook
1234567»

A Nő négyszer

Rólad írtam most. A Nőről, akinek néha fáj a múlt egy-egy mondata, talán egy egész szakasza, aki keresi azt, ami egy...»»

30 üzlet mozgósítva

Nagyszabású átalakítás az Arena Plazában»»

Lupita, az év nője

Lupita Nyong'o hivatalosan is a világ legszebb nője!»»

Dora Abodi és Lindsay Lohan

Lindsay Lohan Dora Abodiban feszít a Kode Magazine címlapján!»»

Toni&Guy Fashion Week Budapes...

Azt már említettük, hogy bejárásunk is volt a backstage-be?»»

Horgászatra fel!

Takács Judit 2014-es SS táska- és cipőkollekcióját a habok ölelik körbe.»»