Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. január 30.

Hasonlóság=hatékonyság

Ránk hasonlító modell reklámjától hajlandóbbak vagyunk vásárolni!

Olyan hölgyeket szeretnek a nők a reklámokban látni, akik hasonló életkorúak, nemzetiségűek, méretűek és kinézetűek – derült ki egy Cambridge-i PhD-s hallgató tanulmányából.

A 3000 brit, amerikai és kanadai nő megkérdezésével végzett kutatás eredményei és a tanulmányban a vásárlási szokásokról megfogalmazott válaszok azt mutatják, hogy érdemesebb hús-vér nőkkel reklámozni, mintsem anorexiás, szilikonnal feltuningolt, természetellenes bőr-, haj- és szemszínű műlányokkal.

Sok kampány szerepeltet már olyan nőket, akik apróbb tökéletlenségeikkel együtt testesítik meg a természetes szépséget. Reméljük, hamarosan a többi hirdető is észbekap, és eltünedeznek végre a csont és bőr manökenek a kifutókról, hogy helyükre léphessenek azok a hölgyek, akikben magunkra ismerünk.

Doroszlai Beáta

Fotók: shine.yahoo.com,

shinystyle.tv


A pasztell az új fekete!

Little black dress helyett little pastel dress»»

Télies és férfias darabok...

... hogy az erősebb nem se fázzon!»»

Milyen legyen egy pláza? Rend...

A legfontosabb tényezők egy bevásárlóközpont választásánál: az ár, a tisztaság, a kényelem és a parko...»»

Ünnepi csillogás és gondoskod...

Egészségtől fénylő hajkoronát ígérnek az új SATINIQUE új termékei!»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Plázatúra Arena Plaza módra

Istenes Bence volt a túravezetőnk az Arena Plazában»»

Hungarikumok és divat a By Me...

By Me 2014-15 őszi-téli kollekciója a Boscolo New York Palotában»»

NON+ a divatfanoknak

A Design Héten debütált a NON+ kapszulakollekciója»»

Tökéletes smink egy mozdulatt...

Tökéletes arcbőr egyetlen lépésben az ARTISTRY™ EXACT FIT Púderalapozójával»»

Az öv, amely 2000 év múlva is...

Gajdos Ádám PLATON övéből 12 db készül»»

Magyar sikertörténet

Bemutatkoztak a világ első ehető kozmetikumai»»