Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2012. január 30.

Hasonlóság=hatékonyság

Ránk hasonlító modell reklámjától hajlandóbbak vagyunk vásárolni!

Olyan hölgyeket szeretnek a nők a reklámokban látni, akik hasonló életkorúak, nemzetiségűek, méretűek és kinézetűek – derült ki egy Cambridge-i PhD-s hallgató tanulmányából.

A 3000 brit, amerikai és kanadai nő megkérdezésével végzett kutatás eredményei és a tanulmányban a vásárlási szokásokról megfogalmazott válaszok azt mutatják, hogy érdemesebb hús-vér nőkkel reklámozni, mintsem anorexiás, szilikonnal feltuningolt, természetellenes bőr-, haj- és szemszínű műlányokkal.

Sok kampány szerepeltet már olyan nőket, akik apróbb tökéletlenségeikkel együtt testesítik meg a természetes szépséget. Reméljük, hamarosan a többi hirdető is észbekap, és eltünedeznek végre a csont és bőr manökenek a kifutókról, hogy helyükre léphessenek azok a hölgyek, akikben magunkra ismerünk.

Doroszlai Beáta

Fotók: shine.yahoo.com,

shinystyle.tv


Budapest Fashion Night 2015

Celeni és más magyar csodák a kifutón»»

Festmények ruhákon

Somogyi Réka képeiből készült ruhakollekciót láthattunk»»

Nagyon elegáns és nagyon bubi...

Finom krémszínek és vidám, nyári sárgák, plusz egy kis bubifólia, természetesen Szilas Ritától!»»

Válaszd a boldogságot - ezt k...

Itt az ideje megismerni a NON+ 2015 tavasz-nyári teljes kollekcióját is»»

FashionTime on Facebook
1234567»

Nosztalgia FIBULA-módra

FIBULA 2015 SS»»

A leggings, amely nem mindig ...

Nushi - a szupermenő magyar dizájner leggings»»

DORA ABODI a londoni divathét...

Az immáron nemzetközileg is jegyzett DORA ABODI luxus pret-a-porter márka ismételten meghívást kapott a London Fashi...»»

Tavaszdopping: 7+6 tipp a tel...

Lélek- és divatszakértői tanácsok a tavaszi felfrissüléshez »»