2012. február 3.
Kinek a szex, kinek a cigi
A DSquared2 cigarettás kampánnyal és Palvin Barbival indítja Pre-Fall kollekcióját.
Hát manapság már semmin sem kell meglepődni, egy a lényeg, hogy dübörögjön a piac. Ehhez pedig termék és jó reklámkampány kell.
És, hogy mi a jó reklámkampány? Nos, arra biztos szabály nincs, de tény, hogy míg Calvin Klein a szexxel és a meztelenséggel adja el kelméit, addig a DSquared2 a cigarettával próbálkozik.
A DSquared2 Pre-Fall kampányában Palvin Barbara pózol cigarettával a kezében. Hogy milyenek a ruhák? Azt mondják, hogy egy szupermodellen minden tökéletesen mutat, de ez esetben valahogy mégsem mindig 100%-os az eredmény.
Néha kicsit öreges, máskor picit alteros, egyszer-egyszer csinos is, de van olyan, amikor egyáltalán nem Palvin Barbis.
A kampány sikeressége eldől majd, mi mindenesetre nem vagyunk elájulva. És ti?
Vaspál Melinda
Fotók: fashiongonerogue.com