Kérlek várjál, a képek átméretezése folyamatban van...
fooldalhirekdivatferfidesignsminkfotokjatekforum

2013. június 17.

The MEED, az új brand

Bemutatkozott a The MEED, a legújabb hazai divatbrand, amely több saját márkával rendelkező hazai tervező összefogásából alakult meg.

Magyarországon még egyedülálló “umbrella” modellben mutatkozott be a The MEED, amely több dizájner közös munkája. A cél az volt, hogy egy művészeti vezető iránymutatásával, egy egységes, mégis sokszínű kollekciót hozzanak létre a tervezők. A márka kreatív vezetője Mojzes Dóra, a részt vevő dizájnerek pedig Bajcsai Viki, Benus Dani, Földi Petra, Pazicski Miklós, Sármán Nóra, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri. A következő szezontól pedig Cselényi Eszter, a Celeni tervezője is a csapatot fogja erősíteni. A kiegészítők, táskák és övek a kiemelkedően sikeres Anh Tuan munkái. Noha a tervezők egyedi stílusa egy-egy apró részletben felismerhető, a kollekción ez mégsem látszik, ugyanis az átgondolt anyaghasználatnak és a koncepciónak köszönhetően harmonikus egésszé áll össze.

Medve Kitti, a The MEED vezetője elmondta, hogy a fő céljuk az volt, hogy olyan brandet hozzanak létre, amely biztos háttérrel rendelkezik Magyarországon. „Szerettük volna az itthoni tehetségeket összefogni, és lehetőséget biztosítani a számukra akár külföldön is. A fő piacunk Ázsia, azonban a kollekciónk Magyarországon is elérhető lesz” – tette hozzá.

A 2013/14-es őszi-téli kollekció a fiatal, trendekre érzékeny városi nőknek készült, akik öntudatosak és formalitások elkerülésével nőiesek. A tervezők az inspirációt a klasszikus Grimm meséből, a Hófehérkéből merítették. Három karakter formált meg a csapat: Hófehérkét, a Gonosz Királynőt és a Vadászt. A Hófehérke inspirálta ruhák fiatalosak, játékosak, színes - mintás selymekkel tarkítva. A Gonosz Királynő ruhadarabjai sötétebbek, karakteresebbek, hangsúlyosan nőiesek, jellemző a fekete színállás, csipke és bõr felületek. A Vadász kicsit militáris, uniszex vonalat képvisel, letisztult streetwear darabokkal.

A The MEED szeptembertől a hazai és nemzetközi piacokat is megcélozza, új színfoltot adva a hazai divatpalettához.

Zsingor Tünde


1956 - 2016 divatbemutató a H...

Sajátos módon emlékezett az 56-os forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a Hello Baby Bar.»»

Bemutatkozott Magyarországon ...

Az olasz fitokozmetikai világmárka végre Magyarországon is elérhető, már nem csak kozmetikákban! »»

Megérkezett a Yamuna forradal...

Különleges hatóanyagok, holisztikus szemlélet, kimagasló ránctalanító hatás, a hagyományos eljárások és a modern technológia ötvözete.»»

LEVI’SŸ FOTÓVERSENY

Többek között hazaviheted új kedvencedet is, az új 700-as farmert!»»

FashionTime on Facebook
«3456789»

Katy Perry új illata

Sokaknál ott lesz a kívánságlistán.»»

The Budapest Feeling

Fotósorozat a Szputnyik shoptól»»

Ünnepi csillogás és gondoskod...

Egészségtől fénylő hajkoronát ígérnek az új SATINIQUE új termékei!»»

Karácsony - a bőrnek is jár!

Tápláló Dove tusfürdővel és testápolóval a bőrödnek is köszönd meg egész évi munkáját!»»

Ragyogó karácsony tündöklő ha...

Szép haj karácsonyi készülődés közben is a Bellissimával»»

Az ünnepi fények a karácsonyi...

Égnek már a karácsonyi fények az Arena Plazában»»